fredag 25 september 2015

Helg, typ...

Fredag...


Vi har semester idag, jag och Mannen i mitt liv. Så det är typ helg nu! Eller... nej, det är definitivt helg! 

Jag tjuvstartade och hade fredagskänsla redan igår faktiskt. Eftersom det var veckans sista arbetsdag. Det var dessutom en lugn och skön dag på jobbet, så det var lätt att känna fredagsfeeling. Utflykt med de "små juvelerna" till en närliggande lekpark. Lite kaffe och en macka tillsammans med ett gäng matsäcksätande 1-2:åringar. Riktigt trevligt! Eftermiddagen bjöd på utbildning. Pedagogisk dokumentation. Tre timmar och en kaffe-paus där med. En heeeeelt okej avslutning på en jobbvecka! Vi toppade "fredagskänslan" med att ta ett bubbelbad och en skvätt bubbel också  på kvällen... 


 Idag ska jag och Mannen i mitt liv ägna oss åt avkoppling! Ganska snart så sitter vi också avkopplade till max. Som lilla vovven på bilderna. Det är helg, det är en semesterdag... Vad vi ska göra, får ni se en annan dag ;) 

Vi ska göra precis som lilla vovven. Njuta av livet! Tänker faktiskt lite på vad det står på tavlan på bilden...  För det är just så det är!


Trevlig helg till er alla! 


Maria

11 kommentarer:

  1. Härligt med helg redan, själv slutar jag tidigt så det känns bra. Fina bilder på er lilla vovve. Hoppas ni får en fin helg vad ni nu ska hitta på, kram Suss

    SvaraRadera
  2. Men gud vad härligt med en extra dag tillsammans! Spännande att höra vad ni hittat på. Det brukar ju alltid vara sån bra inspo!

    Kram Lena

    SvaraRadera
  3. Härligt med en extra dag helg, hoppas ni får en skön och härlig dag tillsammans. Kram Eva

    SvaraRadera
  4. Låter så härligt!!!
    Njut och ha en riktigt fin helg :)
    Kram Anna

    SvaraRadera
  5. Härligt med långhelg! Hoppas att ni har det riktigt mysigt! Kram Camilla

    SvaraRadera
  6. Underbart med en extra dags ledighet och egentid med mannen .Låter kanon .Hoppas ni har haft en super härlig dag och ha nu en skön kväll .Kramar Rita

    SvaraRadera
  7. Hallå vännen!
    Man haaallå vad gör ni vad gör ni vad gööööör ni???
    Jag inga som gör så himla mycket mys som du å din man.. ååå jaaa du kan ana ett uns avundsjuka..;)
    Å lillvovvis är ju sååå söööööt..
    Å att äta matsäck med 1-2 åringar... är det att jobba?? Fniss...(jag förstår att det är joooobbigt men det låter heeelt underbart!)
    Ha en superduperhelg vad det nu är ni gör!
    Kraaaaam Katarina

    SvaraRadera
  8. Hej fina Maria.
    Åh vilket härligt inlägg, njutning, mys och kärlek.
    Lite nyfiken på vad du och mannen har för er nu måste jag medge :) Vad det än är så vet jag att ni njuter :)
    Stor kram
    Jessica

    SvaraRadera
  9. Det gäller verkligen att njuta. Det gör vi. Kram Anette

    SvaraRadera
  10. Så sött vovve! Hoppas helgen var fantastisk!!

    Kramar

    Fru P

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...