tisdag 1 september 2015

Det råkade visst bli en klänning....



Yes, I know... 

Det hänger massor av klänningar i min garderob... Säkert för många, enligt någon. Men jag tycker nog inte att man kan få för många, faktiskt ;) Förra veckan när jag skulle köpa mig ett par gummistövlar, så var det en klänning i skylten, i en annan butik än den som säljer stövlar, som genast fångade mitt intresse.

 Det var något med de höstliga murriga färgerna som fick mig att reagera. Den måste jag prova. Jag tänkte genast "jobbklänning". Provade den, och ja...jag köpte den. Den var liksom så billig, så den nästintill var gratis ;) Perfekt ombyte på förskolan där man riskerar att förstöra kläder med färg och annat...  Tyvärr blev bilden väldigt suddig, klänningen ville inte hänga still när jag skulle snabbfota ;)  Bättre bild hittar ni här

Så det råkade alltså bli en klänning till, vilket inte alls var tänkt egentligen ;) 

Men jag och klänningar... ja, då blir det lätt så ;)



Maria

6 kommentarer:

  1. Läckert! Härliga färger, verkligen höstiga. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  2. Vilken ljuvliga höstfärger, passar dina egna färger perfekt! Men ska du verkligen ha den på jobbet...!??
    Tisdagskram från Kate

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hmm, anonym? Vad hände där då...?

      Radera
  3. Så snygg! Jag håller med, klänningar kan man inte få för många utav. ;) Kram Camilla

    SvaraRadera
  4. Riktigt härligt mönster och härliga färger! Fin klänning. Och kort, va'?! Hihi. Tack för dina peppande ord om min ålder :-)

    Kram Lena

    SvaraRadera
  5. Nu har du måååånga, skicka över hälften när du tröttnar vännen! : )

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...