fredag 7 augusti 2015

När man bara måste...!!!!

Bara måste visa er vårt uterum...

Nu står det inte på förrän det är helt klart utvändigt, vårt uterum! 

Men jag kan inte hålla mig, jag bara måste visa er... Visa hur fina detaljer han gjort, Mannen i mitt liv! Vem behöver en sådan där Ernst, liksom? ;) 


Ni får bortse från hundlinor, halvvissna blommor, kompressor, grästrimmer... och framförallt målningsjusteringar... och kolla in detaljerna istället...

Bara tokgillar den snygga knuten och fodren ovan glaspartierna!
Som sagt lite fix kvar, men snart i mål! Och jag är så galet nöjd med resultatet! 

Han kan han, mannen i mitt liv! 


Maria

14 kommentarer:

  1. Precis, vem behöver Ernst;) Så jättesnyggt det blir, verkligen fint. Visade min D och han håller med. Förstår att du är galet nöjd. Duktig han är din man.
    Snyggt med möbler och krukor också.
    Ha en underbar helg vännen
    Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Det blir rackrans så fint det där du :))
    Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Oh la la!! Så snyggt, perfekt, helt ljuvligt! Älskar alla detaljer och kontrasterna. SÅ vackra färger Maria. So New England (finare!!!)

    Tack rara för dina fina ord...blir jätteglad <3

    KRAM och trevlig helg finaste du! xo

    SvaraRadera
  4. Det blev riktigt riktigt snyggt, ni har verkligen öga för detaljer, tummen upp.
    Jag vill också ha en Ernst ;) ;)
    Kram Pia

    SvaraRadera
  5. Så jättesnyggt det blir! :-) förstår att du är nöjd. :-) Kan ju nämna att jag har också en liten Ernst här hemma, rätt bra emellanåt...haha. :-) Kramizz Laila

    SvaraRadera
  6. Så himla snyggt! Det är ju verkligen detaljerna som gör det. Det ser man ju tydligt här!

    Kram Lena

    SvaraRadera
  7. Ja, kan man bli annat än nöjd med det resultatet!!! Det är ju verkligen de små detaljerna som gör det... och jag älskar när muren sitter utanpå huset. Superfint!
    Önskar Dig en finfin lördag, kram Kate

    SvaraRadera
  8. Jättefint maria. Det är ju dessa små detaljer som gör det. hela så personligt. Önskar er en skön helg. Kraaaam Pia

    SvaraRadera
  9. Urfint!! Så duktig han är och ni på att ta till vara på varandra :)

    SvaraRadera
  10. Verkligen supersnyggt!
    Kram/
    Berit

    SvaraRadera
  11. Verkligen supersnyggt!
    Kram/
    Berit

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...