onsdag 3 juni 2015

Köpt ännu en klänning....

Igår låg det ett paket i postlådan, när jag kom hem.


Det var klänningen som jag beställde härom dagen. Den var om möjligt ännu snyggare i verkligheten än på bild! Riktigt nöjd, och den passade också. Alltid svårt att veta med storlekar när man handlar på nätet, tycker jag. 

Har ingen aning om hur många klänningar jag har nu, men förmodligen runt 90 stycken... Galet? Ja, kanske... Men alla används inte, ett antal är nedpackat i en låda. Detta var i alla fall min första klänning från Pernilla Wahlgren Collection. Jag är jättenöjd med den och ser fram emot att inviga den på riktigt. Nu har jag bara provat för att ni skulle få se ;)  Jag hittade den här.  Visst passade den utmärkt till mina rosa skor!?

Har jag sagt att jag gillar klänningar, förresten?! ;) Och rosa... och skor... ;)



Maria

9 kommentarer:

  1. Vilken snygg klänning du har köpt!!! Kram

    SvaraRadera
  2. Snygg klänning, snygg tjej! Man kan inte ha för många klänningar anser jag! Eller koftor för den delen.

    SvaraRadera
  3. Snygg du är, klänningen passar dig perfekt. Blir lite avis:) Jag var och provade klänningar förut, och jag inser att jag nog får gå i lakan i sommar. Jag hittade väl egentligen ingen som jag blev helt kär i och ingen av dem jag provade satt bra. Skulle behöva bli av med flera kilon. Men nu är det som det är, och jag får fortsätta mitt letande.
    Ha det gott
    Kram Maria

    SvaraRadera
  4. Jahaaa, gillar du klänningar?! Hahaha. Den där var i alla fall jättefin. Lite ovanlig modell för att vara PW väl, eller? Satt så snyggt på dig.

    Kram Lena

    SvaraRadera
  5. PW:s klänninga är så snygga, har dock ingen själv....än. Modellen passade dig perfekt och du är bara sååå fin i klänningen. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  6. Vilken snygg klänning!!! Älskar verkligen klänningar också, det är alltid det jag kollar på först när jag är inne på ngn webbsida eller affär.
    Kram Helena

    SvaraRadera
  7. 90 stycken?!! Kan vi få 45? hahaha... Nu är vi avis här!! : )

    SvaraRadera
  8. Jisses...... 90 stycken?! Stor garderob.. ;) Räknar man mina blir det utan nollan efteråt...;)
    Riktigt snygg var ditt inköp, och de rosa skorna till var som grädde på moset! Visste inte ens att det fanns ett PW- märke faktiskt.
    Torsdagskram från Kate
    PS. Nix inga nya vindar med sömnadsinriktning, men ska öppna i egen regi i mitt nuvarande :)

    SvaraRadera
  9. Nice post, things explained in details. Thank You.

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...