fredag 12 juni 2015

Ja må han leva.....!

Ja visst ska han leva ut i hundrade år...


Strax före klockan sex i morse tassade jag ner och hämtade undangömda paket, plockade upp döttrarna efter vägen och så stämde vi in i "Ja må han leva..."  Ja, det finns ju bara en av det manliga könet i huset, om man bortser från husdjuren, så det är förstås Mannen i mitt liv som är dagens jubilar! 

Mr Wiker, himself, som låg och låtsassov när vi kom fram till sängen, han uppnår den högaktningsfulla åldern av 45 år idag. Ganska så ojämnt men ändå lite halvjämnt ;) G R A T T I S på din dag!!! 

Presenterna öppnades under noggrann övervakning av den lilla vovven som glatt deltog i morgonceremonin. Själv hade jag fullt upp med att  kolla så just samma vovve inte fick för sig att tugga på den snygga blå lådan med det lika snygga presentbandet... Tokgillar snygga paket.  Vovven med, nämligen... ;) 

Stora vovven han befann sig förstås på undervåningen (jag blir svettig bara av tanken på att bära 45 kg hund upp och ner från trappen)och undrade vad som stod på? ;) När paketen var öppnade så tassade de sommarlovslediga döttrarna in till sina sängar igen. Men jag undrar om de ens var vakna och kommer ihåg att vi har firat här på morgonen??? ;) Själv slumrade jag till en liten, liten stund innan mobilen plingade "Dax att gå upp" igen. 
Ikväll är jag och Mannen i mitt liv bortbjudna, men imorgon fortsätter vi firandet och jag har hittat på lite överraskningar till min käre man. Jag tror att han är så nyfiken att han håller på och spricker, men gör allt för att verka cool ;) 


Nu ska jag njuta klart av min sovmorgon och sedan väntar veckans sista arbetspass. Visst kör vi fredagsmys hela dagen!!? ;) 


Maria

7 kommentarer:

  1. Go kväll!!
    Skickar ett stort Grattis till mannen!! Hoppas att ni haft/har en underbar dag!
    Kram Annika

    SvaraRadera
  2. Gratulera mannen i ditt liv. Vi älskar paket!! : )

    SvaraRadera
  3. Ha Ha! Klart vi gör. Kul med överraskningar! Kraaam pia

    SvaraRadera
  4. Då är vi lika gamla, din man och jag. Jag blir 45 till hösten, min käre make blir 46. Hur gammal är du?
    Ha en skön lördag!

    SvaraRadera
  5. Mysigt med födelsedagar och att hela famlijen är med!

    Kram Lena

    SvaraRadera
  6. Mysigt Maria! Och så skönt med helg nu!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  7. Grattis till din fina man :) kram Diana

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...