torsdag 4 juni 2015

Fullt upp och ett fyndtips!

Go kväll! Snart natt, rättare sagt...


Pustar ut en stund, sittandes i soffan med fötterna i fotbad. Här har verkligen varit fullt upp idag. Slutade tidigt och det var bara att sätta igång med detsamma. Städa, förbereda mat, handla drycker, fixa blommor, sätta ungdomarna i jobb... och mitt upp i allt ett litet telefonmöte med den personliga pensionsplaceraren jag precis fått. Pjuh... det har gjorts stora affärer i Mannen i mitt livs jobb och vi har samtidigt bytt bank, så det har varit mycket att tänka på och avklara nu... 
Igår var jag på Rusta i ett ärende och då sprang jag på ett fynd. Nämligen boken "Min trädgård är en fest". Ynka 99 kr, kostade den nu så det får bli ett fyndtips till er som är nyfikna på den! Har bara slagit upp ett par uppslag av nyfikenhet på bilderna, men tänker koppla av med den i helgen. 

Här blir vår trädgård en fest imorgon, då vi firar Mellantjejens student!



Maria

6 kommentarer:

  1. Hoppas ni vaknar till sol och får en fantastisk studentdag i familjen!

    SvaraRadera
  2. Så roligt med student! Den boken är så fin, jag har den också. Här är det bättre väder idag, hoppas solen lyser på er :)
    Ha en riktigt fin och mysig studentdag
    Kramar Maria

    SvaraRadera
  3. Bra tips! Den verkar så mysig den där boken!

    Vilken härlig dag ni har framför er!

    Kram Lena

    SvaraRadera
  4. Hoppas att du vaknat upp redo och pigg idag :-) Vilken rolig dag dottern har att se fram emot!

    ha en fantastisk dag med nära och kära
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  5. Very interesting blog. A lot of blogs I see these days don't really provide anything that attract others, but I'm most definitely interested in this one. Just thought that I would post and let you know.

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...