torsdag 11 juni 2015

En trevlig och enkel stund i däckstolarna

Sol, värme och lite fika...


Vilken ljuvlig dag vi fick idag! Sol och värme. Jag slutade dessutom tidigt idag! Kan det bli bättre?

Jo, men en dejt med en god vän och före detta kollega toppat på det så... 

Ja, det blir en riktigt bra dag det! Min fina vän Pia slutade också tidigt på sitt jobb och åkte om hos mig en sväng på väg hem från jobbet. 
En timmes snack om livet i största allmänhet med fika ute i däckstolarna och en liten rundvandring i min trädgård. Ja, det var vår trevliga dejt. 

Nåja... trädgårdsvandringen den gick ju fort... Inte så mycket att se på hemma i min trädgård, som i Pias (kolla in hennes mysiga blogg!)

Och inte heller bjöds det på hembakat... ;) (Bakning har ju inte största platsen i mitt hjärta, direkt...) Men trevligt i alla enkelhet! Precis som det ska vara!


Men jag "lyxade" till det med stjärnsugrör. Det är mer min grej, det där med detaljerna... ;) 



Maria



4 kommentarer:

  1. Mysigt med en fikastund i trevligt sällskap. Så söta sugrör.
    Ha en fin kväll. Här ska vi åka och göra pass, känns som det är lite bråttom:)
    Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Precis så som det ska vara. Jättemysigt! Tack så mycket för fikat och rundvandringen. Kraaaam Pia

    SvaraRadera
  3. Härligt med en fikastund med en god vän .Så söta sugrör .Njut kvällen .Kram Rita

    SvaraRadera
  4. Mysigt med lite altanhäng!
    Ha en toppen helg!
    Kram Kia

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...