torsdag 18 juni 2015

En liten Odd Molly-förälskelse (och några tips)

Denna vår har jag haft en crush på Odd Molly, tror jag...


Jag tycker att de haft så mycket snyggt denna vår och sommar, och flera plagg har inhandlats. Eller fått i present ;) Som dessa:


Odd Mobile Dress, som jag fick i vintras när vi var i Stockholm. Går också att köpa bland annat HÄR i samma butik, fast på nätet. Dessutom rea nu!  Jag har en 1:a på min.

 
Denna fina Amor top, som jag fick i födelesedagspresent kan ni fynda HÄR nu. Jag har storlek 1 på min. 

 
Denna klänningen som också var en "must have" hittar ni bland annat  HÄR, på rea nu. Dock dåligt med storlekar. Jag har en 1:a på min. (Denna ska jag nog ha på dagen imorgon, tror jag)

Det senaste köpet är detta. Nyinkommet i butik.


Den här blusen "Caribou blouse", som jag blev smått förälskad i när jag såg den första gången. Det var verkligen en "must have" för mig!

Modellen, mönstret, färgerna... det är så mycket "jag" över den!

Den finns som klänning också, men jag valde en blus.(Har ju redan så många klänningar) Tänker att den är snygg till vita jeans i morgon kväll, t ex... För vädret lär ju inte bli allt för varmt... Även snygg till vanliga jeans eller kanske skinnbyxor,i höst!? Passar så klart utmärkt till kjol också! ;)

Ni hittar den bland annat HÄR (dock inte rea, eftersom det är nyinkommet ;)och även här har jag storlek 1 på min. Jag är en small eller 36/38, så har ni något att jämföra med ;)


Så varsågoda, lite fyndtips för den som gillar Odd Molly! 


Maria

8 kommentarer:

  1. Åååå vad mycket fint och du är ursnygg i allt. Hade gärna velat ha min klänning men det kommer bli för kallt så den får komma fram vid ett annat tillfälle. Önsskar dig en glad midsommar vännen. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  2. Snygg du är! Jättefina blusar och klänningar, helt min stil. Caribou blouse är ju hur snygg som helst, sitter som en smäck på dig. Skitsnyggt:) Fast inte kan jag få på mig en strl 1 hur gärna jag än vill;)
    Ha nu den bästa Midsommaraftonen vännen. Vi har kommit fram till landet och sitter i vårt annex och sippar på ett glas vitt.
    Kramar Maria

    SvaraRadera
  3. Men så mycket snygga OM. Har också kollat in din favoritblus men än så länge har jag bara tittat. Snart blir det nog en OM i min garderob, det var längesedan jag köpte just OM.
    Önskar dig trevlig midsommar.
    Kram Helena

    SvaraRadera
  4. Men hej du fina!
    Ja de där modellerna står det ditt namn på..;)
    Du kommer garanterat bli snyggast av alla i morgonkväll ju...
    Jag äger inte ett endaste Molly-plagg än men Kajsa har en hel hög...jag är sugen på en kofta.
    Ha en förbaskat trevlig midsommar nu!
    Kram Katarina

    SvaraRadera
  5. Sååå fina!!! O så fin du är!! Bara älskar ditt lockiga röda hår, helt underbart!!!
    Ha en riktigt fin midsommarhelg!
    Kraaam Anna

    SvaraRadera
  6. Åh så många snygga Odd Molly plagg du visar riktigt fina.
    Jag hoppas du får en härlig midsommarafton imorgon
    Ha det bra
    Kram Linda

    SvaraRadera
  7. Snygg tunika och du passar jättebra i den. Ha en fin midsommar. Kram Suss

    SvaraRadera
  8. Jättefin tunika, och allt passar ju en skönhet, så är det bara.
    Ha en underbar midsommar kära Maria.
    Stor kram
    Jessica

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...