torsdag 25 juni 2015

Definitivt en crush på Odd Molly

Kan man förälska sig i kläder???


Om det är möjligt, så har jag gjort det flera gånger i år! 

Ni kanske minns min nya fina Odd Molly-blus som jag visade här precis innan midsommar? 
Det var ju verkligen en förälskelse och jag hade den som sagt på midsommaraftons kväll, tillsammans med vita jeans. Helnöjd! Redan när jag köpte blusen hade jag börjat snegla lite på den här koftan (eller jackan, som den också benämns som) också...

Det var också ett plagg som liksom tok-föll mig i smaken. Och när jag fick en 30%-ig midsommar-rabatt, så kunde jag inte låta bli... Även om det var hyfsad rabatt, så är den inte billig, jag vet... Men jag tyckte att jag var värd den! Dessutom kommer jag inte tröttna på den, så snabbt som jag gör med vissa plagg.  Jag köpte den här, och det är strl 1 (36), på min. 

Den är så söt med sitt knytband fram och de små rosetterna på slejfen bak i ryggslutet. Skön bomull och härlig brun/beige färg. 


Så... ja, jag har nog allt en liten crush på Odd Molly, just nu ;) Gillar  mönster och färger skarpt i aktuell kollektion. 



Maria


9 kommentarer:

  1. Hej vännen! Du är ursnygg. Koftan passar så bra, modellen är så fin. Jag har den också fast i annan färg:) Och hur bär du dig åt för att ha stl 36... Haha, kan hända att jag måste härmas och köpa den där blusen;) Tror det blir en liten shoppingrund på lördag:) Är lite sugen.
    Ha en fin kväll
    Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Jamen jag döööör så snygg du är!
    Å de är allt bra snygga de där Mollysarna..jag äger ingen själv...köper dem ju till dottern...hihi...men jag är allt sugen på en jag med..;)
    Å jiiises vad det växer där framför porchen...
    Å spabadet o hängmattan å allt det där...så snyggt o smakfullt...där vill man liksom krypa in i bilden o sippa på ett glas med något gott i..
    Kraaaaam Katarina

    SvaraRadera
  3. Så snygg du är fina Maria i allt du visar.. Själv är jag mer en Cream än en Molly. Så fint Ni har fått det med uterummet och allt runt omkring. Bastu har vi.... men aldrig startat den :/
    Stora kramen från Kate

    SvaraRadera
  4. kul när man hittar något som man verkligen gillar. Din stil absolut. Fint! Kraam Pia

    SvaraRadera
  5. Och den stilen passar dig ju perfekt! Du klär verkligen i den! Snyggt!

    Kram Lena

    SvaraRadera
  6. Det står verkligen Maria på den koftan, du är så galet snygg i den. Självklart kan man bli förälskad i kläder.... det blir jag alltför ofta. Tack för dina ord inne hos mig vännen. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  7. Superfin!!! Och vilket snygg kök också konstaterar jag hihi :-)

    Kram och ha en mysig helg!
    Malin

    SvaraRadera
  8. Visst kan man förälska sig i kläder :)

    Himla snygg du är i jackan!

    Trevlig helg!
    Kram Marie

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...