lördag 13 juni 2015

Att lata sig i hängmattan en stund

Galet skönt...


En halvtimmes slappande i hängmattan... Oh, my... vad härligt det var! Precis vad jag behövde. Efter lunchen gick jag ut och slängde mig ner där med en kudde och låg och läste. 

När jag har läst ut boken som jag håller på med, så ska jag börja läsa en kriminalroman av Håkan Östlundh. Ett tips som jag  trillade över någonstans på nätet, hade aldrig hört talas om tidigare. 

Köpte hem de fyra första i pocketutgåva och tänkte att det blir semesterns läsning. Handlar om "Fredrik Boman", en kriminalpolis från Stockholm som tjänstgör i Visby. Någon som har läst böckerna och kan berätta om de var bra eller ej?
Nu är det dags för kaffe och tårta (blev ju ingen födelsedagstårta här hemma igår) och sedan är det nog dags att börja göra iordning för överraskningen till Mannen i mitt liv ;) 

Hoppas ni njuter av sol idag, ni också!


Maria

6 kommentarer:

  1. Härliga, härliga sommar, måtte det bara regna på nätterna nu... : )

    SvaraRadera
  2. Grattis till din man! ( Jag missade helt ditt inlägg... lite märkligt...)
    Så mysigt att ligga i hängmattan, avkoppling när den är som bäst.
    Ha en mysig lördagskväll med prinsbröllop och allt:)
    Kram Maria

    SvaraRadera
  3. Underbar sommardag vi haft idag och ett stort grattis till mannen din. Kram Suss

    SvaraRadera
  4. Det lät skönt. Jag har ingen ro alls ännu, vill bara fara runt och fixa med allt möjligt. Spännande med överraskningar. Kraaaam Pia

    SvaraRadera
  5. Vilken härlig dag vi fick igår! Hoppas han blev nöjd med överraskningen! Jag tränade hela dagen på att sitta stilla. Gick så där. Planterade lite blommor, satte mig i solstolen, planterade lite till, grannen ropade och frågade om vi ville ha jordgubbar och glass, satte mig i solstolen,mellansonen och kompisar kom och badade, planterade lite till, äldsta sonen kom, sen var det dags för prinsbröllop. Då satt jag still, haha!

    Kram Lena

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...