tisdag 14 april 2015

Tassels

Tassels, ett glamorösare ord för tofsar? ;)


Tofstillverkning var något jag ägnade en stund åt igår kväll, faktiskt. Den sista lilla detaljen på mina nya kuddar till sovrummet. Snart får ni se helheten. Sovrummets lilla makeover. 


Under tiden som jag knåpade med tofsarna tittade jag också på "Parneviks". Alltså, det är faktiskt en riktigt mysig och rolig dokusåpa! (Annars är jag inte mycket för den där typen av program) Och vilket lyxigt hus! (Nu är vi inne på det där med begreppet lyx igen ;) Bara deras master bedroom är ju lika stort som hela vårt hus, typ! Å då tycker jag vårt hus är rätt stort, faktiskt ;) 

Det var väl förresten en annan svensk, boendes i USA i stort lyxigt hus, som gav oss just ordet tassel? Eller hur ;)  


Maria

9 kommentarer:

  1. Men vad duktig du är att göra sina egna Tassels :)
    Visst vet jag vem det är . din namne ;)
    Hoppas du får en mysig dag
    Kram Sanna

    SvaraRadera
  2. Tassel låter ju så mycket bättre, haha! Ja, visst är det bra det där programmet!

    Kram Lena

    SvaraRadera
  3. Håller med Lena Tassel låter bättre :) Hoppas du får en bra tisdag

    Kram Eva

    SvaraRadera
  4. More tassels till svenskarna! : )

    SvaraRadera
  5. Tjusiga! Själv hjar jag tassels på mitt vitrinskåp:)

    SvaraRadera
  6. Spännande med tassels i sovrummet:) Å jag missade Parneviks, den är ju rätt kul att kolla på:)
    Ha en skön kväll
    Kram Maria

    SvaraRadera
  7. Hoppas att vi får se det färdiga resultatet. Ska bli spännande att se vad fint du har gjort. Ha det gott! Kram Camilla

    SvaraRadera
  8. Det ser lovande ut :-). Ser fram emot att se det färdiga resultatet!

    Kram Malin

    SvaraRadera
  9. Tofsar och broderier, ska bli kul att se resultatet sedan. Kraaaam Pia

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...