fredag 10 april 2015

Stativlampa

Så har den äntligen kommit!


Ända sedan slutet av november har jag väntat på att min stativlampa skulle komma!

Så på skärtorsdagen, så kom den då äntligen! Jag hade beställt den för att ha den i uterummet och där står den nu. 

I hörnet under mitt vintage tennisracket och "finböckerna". Den var nog faktiskt till och med snyggare än vad jag hade vågat hoppas på. Det är ju alltid en "risk" med att nätshoppa ;)

Höj och sänkbar, både "benen" och "halsen". Benen har jag max höjd på, men halsen kan höjas lite till. 

Ja, den passar bra in där ute i uterummet till resten av möbler och annat "fix". New Englandstil i min tolkning ;) Om någon är nyfiken på var jag köpt den, så är det HÄRIFRÅN
Så blev det lite mer bilder på vårt ofärdiga uterum... Hoppas ni inte tycker det blir allt för tjatigt ;) 

Nu tycker jag vi kör fredagsmys för hela slanten, är ni med!? 


Maria

6 kommentarer:

  1. Snygg lampa. Tycker det verkar som ni fått det färdigt i ert fina uterum. Ha en fin helg, kram Suss

    SvaraRadera
  2. Jättefin! Den var väl värd att vänta på!
    Kul att se resultatet och mixen i ditt uterum.
    Kram Eva

    SvaraRadera
  3. Åhh, den var väl superläcker, verkligen! Passar utomordentligt i Ert fina uterum och i Din tolkning på New Englandstil.
    Japp, kompledig och allt denna fredag, så nu kör vi.... all in!
    Fredagskram till Dig och familjen, vännen!
    Kram Kate

    SvaraRadera
  4. Men de är ju så snygga de där! Och det kan ju inte bli mera passande än där. Det kan aldrig bli för tjatigt med dina bilder. Och OM jag nu plötsligt skulle få för mig det så lovar jag att jag bara hoppar över att titta helt enkelt ;-)

    Ha en fin fredag!

    Kram Lena

    SvaraRadera
  5. Vilken snygging du beställt! Väl värd all väntan, passar ju superbra in där under tennisracket.
    Ja, gärna fredagsmys:) Sonen har match i eftermiddag, så jag hoppas solen vill kika fram till dess,. Nu har vi trist dimma.
    Ha en skön fredag vännen
    Kram Maria

    SvaraRadera
  6. Men vad snygg !!!!!!!
    Du har ju så bra smak !!!
    Älskar dina Bilder dom ger sån inspiration !!
    Tack
    Önskar dig en mysig fredagskväll och nu kör mannen och jag eget fredagsmys här hemma
    KRAM Sanna

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...