måndag 27 april 2015

Snygg vårjacka värd att åka långt för ;)

Så fick jag äntligen tag i den!


Jag är så galet nöjd med min nya vårjacka! Så har jag lagt ner en hel del jobb på att få tag i den också... Jag har finkammat Lindexbutikerna i både Uppsala och hela Stockholms city. Utan framgång. Min storlek (S) var slut överallt, lika i webshopen. 
Men så när jag visste att vi skulle åka till gamla hemorten i Dalarna, så kollade jag lagerstatus på nätet och tänka sig att de hade en kvar. Rätt färg och rätt storlek. Jag ringde och fick den undanlagd. Så nu är den min! Gillar den massor, redan. Passar både till kjol, klänning och byxor. Passar både till vardags och till "lite finare". Ett bra köp, till bra pris. Jag hade både rabatt och en rejäl bonuscheck, så min blev att kosta typ ingenting ;)(Ni hittar den här, i ett fåtal storlekar) 
På bilden (outfit från Söndagens besök i Stockholm) bär jag den tillsammans med byxor (superskön och snygg loose fit) köpta hos Ellos i höstas, top med omlotteffekt och scarf från Lager 157, väska i skinn/mocka från  Stockhlm/MQ och på fötterna har jag mina nya Converse i låg modell. Hunden är av rasen Berner Sennen, inköpt för snart 9 år sedan ;) 

Ja, jackan är redan en favorit och jag gissar att den kommer användas flitigt, hela våren och även svalare sommarkvällar!? 


Maria



16 kommentarer:

  1. Passar en snygg tjej :-)

    Kram N

    SvaraRadera
  2. Snyggt och sportigt. Gillar stilen. Kraaam pia

    SvaraRadera
  3. Snygg du är, jackan är jättefin. Så roligt att du fick tag i den tillslut. Och söta vovven är med också.
    Jag döör av nyfikenhet av din kommentar:) Jatack, jag vill gärna veta:)
    Ha en fin kortvecka vännen
    Kram Maria

    SvaraRadera
  4. Väldigt fin jacka!=) Kram Jannice

    SvaraRadera
  5. Härlig outfit du har ,passar dej Kanon.Ja man blir ju bara så glad och nöjd när man hittar det man vill ha .Ha det gott.Kram Rita

    SvaraRadera
  6. Snyyyyyyyygg!
    Så glad man blir när man hittar något man letat efter så:-)
    Kram Anna

    SvaraRadera
  7. Nice :-)
    Nästa gång får du hojta jag kan finkamma väskustens butiker ;-)

    Kram Sandra

    SvaraRadera
  8. Du är ju hur fin som helst och Jackan var ursnygg !!!!
    Hoppas att du haft en bra start på veckan och nu önskar jag dig en Godnatt
    Kram Sanna

    SvaraRadera
  9. Så fina ni är båda två. Jättesnygg outfit på dig som du passade super i. Kram Suss

    SvaraRadera
  10. Jättefin jacka! Förstår att du jagade den. Härlig känsla när man känner sig så där nöjd.

    Kram Lena

    SvaraRadera
  11. Fin har en liknande från Odd Molly kram Diana

    SvaraRadera
  12. Jättefin! Hör av dig nästa gång- vi har tre lindex i Kalmar! Kram

    SvaraRadera
  13. Snyggaste mannekängen, och skam den som ger sig när man vill ha nåt... :) Har läst ifatt nu hos dig, och så härligt att få träffa familjen i dalarna och New England skulle jag absolut vilja åka till, och det filmtipset ska jag lägga på minnet och så ska jag kika in hos Charlie...
    Tisdagskram från Kate

    SvaraRadera
  14. Jättesnygg jacka, den passar dig :) Hoppas ni hade en härlig tur till stockholm och att början på veckan har varit bra. Kram Eva

    SvaraRadera
  15. Super snygg på en snygg tjej :)
    Kram Pia

    SvaraRadera
  16. Jag ser först hunden. Jag älskar berner sennens! Har haft en och tyvärr lämnade han oss för tidigt. Din nya jacka är kanonfin!

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...