onsdag 8 april 2015

Nipprig i uterummet!

Har ni sett!?


Det stora blå-gula varuhuset har en tillfällig kollektion som gör en lite smått galen, knasig, tokig, tossig... eller nipprig! ;)

 Nåväl... åtminstone heter kollektionen just Nipprig ;) En tillfällig kollektion "skapad av naturen tillverkad för hand" som varuhuset själv beskriver den. 


Jag råkade besöka varuhuset för några veckor sedan den dagen kollektionen släpptes. Det var mingel och pompa och ståt ;) Själv föll jag lite som en fura över bänken (Nej jag ramlade inte på riktigt, faktiskt. Även om just jag hade kunnat lyckats med det med ;)  i rotting som matchar våra rottingfåtöljer perfekt.

Den blev så perfekt som jag hoppades på, där ute i uterummet. Vi hade pratat om en platsbyggd bänk med förvaring där, men nu avvaktar vi med det ett tag. Det här känns luftigare och bra att kunna flytta undan om man vill. 



Det går ju faktiskt utmärkt att ha lite förvaring under även denna! Som ett par tomma vinlådor i trä, till exempel ;)


Maria 



10 kommentarer:

  1. Blev ju jättefint, riktigt snygg bänk, får nog kolla in den där kollektionen Nipprig. :-) Kramizz o ha en fin dag/Laila

    SvaraRadera
  2. Snyggt Maria, och passar perfekt där i uterummet! Onsdagskram från Kate

    SvaraRadera
  3. Bänken är ljuvlig kram Diana

    SvaraRadera
  4. Blev också helt sjuk när jag såg dem! Är en stor korg och rottingfantast :) blev ju hur fint som helst! Kram M

    SvaraRadera
  5. Å så fin! Verkligen jättesnyggt. Du har så bra blick för att få en snygg helhet.
    Jag vill hörna ha tottingmöbler på vår kommande altan. Nu sitter jag med näsan i solen en stund. Pausar efter att ha brottats med en ros:).
    Ha det skönt och hoppas solen skiner på dig.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  6. Men så himla snygg... Passar ju perfekt på din altan :) Stor kram Jannice

    SvaraRadera
  7. Hej hej!
    MEn ååå så snyggt!
    Jag gick faktiskt o tittade eter den där serien för någon vecka sedan hos oss men jag såg den inte...kanske redan är slut..:(
    den där passade i alla fall kolosalt bra där!
    Å vad fint uterummet blir även från utsidan. Smälter så himlans bra in i övriga utemiljön.
    Ha en fin kväll!
    Kram Katarina

    SvaraRadera
  8. Jättefint som alltid när du kommer med dina fina idéer. Passar ju perfekt där. Kraaam pia

    SvaraRadera
  9. Och nu trillade jag över detta inlägg om kollektionen Nipprig, som även jag skrev om häromdagen! ;) Den där bänken passade ju helt perfekt hos er!!! Jag tycker själv om den för att den är så nätt och lättplacerad - men har inget ställe för den där den passar. Mycket snyggt i den kollektionen... Hittade själv ett par saker som jag kom hem med!
    Kram Eva

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...