onsdag 29 april 2015

Kvällspics från nystädat kök

Go kväll! 


Sitter vid köksbordet med en kopp te. Huset är nystädat och det känns fräscht. 


Några ljus är tända för lugnets skull. Det ger sådan ro med levande ljus. Bjuder på några bilder från kvällens kök innan jag går och lägger mig. 

Nystädat är en sådan skön känsla! Men om jag ska vara ärlig så hann  vi inte med riktigt hela huset. Sovrummet och uterummet är kvar. Sovrummet kunde jag inte ta ikväll, för Mannen i mitt liv sitter där inne i telefonmöte. Med web-kamera, så jag undrar hur många jag ska visa mig för när jag kryper till sängs, snart? ;) 

Jag får fixa uterum och sovrum imorgon. Det handlar mest om dammsugning och lite dammtorkning, inte lika arbetsamt som när man städar kök och bad. Fast kök och bad är nog det viktigaste att det känns fräscht i hemmet? Tur jag började i den änden ;) 

Nej minsann, go natt på er! Hoppas Mannen i mitt liv "mötat" klart snart? Annars kör jag ut honom från sovrummet ;) 


Maria

8 kommentarer:

  1. hahaha... sätt in honom på toa...: )

    SvaraRadera
  2. Vad fint du har det i ditt kök, eller ja hela ert hus är ju fint både invändigt och utvändigt vad jag sett på bilder du lagt upp.
    Ha en fin kväll
    Kram Linda

    SvaraRadera
  3. Så fint! Skönt med nystädat. Det hoppas jag att jag hinner ikväll.

    Kram Lena

    SvaraRadera
  4. Du har det så mysigt hemma! Verkligen jättefint. Hoppas nu din man blev klar med mötet:) Jag får ta tag i städningen i eftermiddag.
    Ha en mysig Valborg vännen.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  5. Ja men visst är det en skön känsla! Själv håller jag på med en rejäl vårröjning!

    Mysiga bilder du visar, man riktigt känner lugnet!
    Kram Malin

    SvaraRadera
  6. Så fint i ert kök:))
    Skönt med nystädat! Jag har golven o toaletterna kvar här nu... Det tråkigaste. Men igår var jag så borta hela dan av huvudvärk så jag orkade inte.
    Så bäst att sätta fart! Ikväll vill i bara mysa för min man har varit borta på kurs hela veckan.
    Hoppas du fick gå o lägga dig sen;-)
    Kraaaam o ha en fin valborg!
    /Anna

    SvaraRadera
  7. Så härligt med nystädat, är så skönt att ha det gjort innan helgen så man kan ägna sig åt annat då. Hoppas du får en skön valborg.

    Kram Eva

    SvaraRadera
  8. Superskön känsla när man har nystädat och extra skönt när man har smått och inte alltid hinnermed. trevlig valborg.kram

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...