onsdag 15 april 2015

Kistor, lådor, boxar, korgar, rotting....

Jag är lite svag för lådor av olika slag.


Trälådor, fina kartonger, papp-boxar, kistor... ja sådana saker får mitt inredningssinne att gå igång. Dessutom gillar jag ju rotting och korg ganska mycket. Inte undra på att jag föll pladask för de där korgarna, typ kistorna, med lock.

Jag gillar den mörka färgen lite extra mycket (jag är lite svag för brunt också! ;) och korgarna har flyttats runt lite här hemma mellan vardagsrum-sovrum-kök och nu är de tillbaka i vardagsrummet. På plats på golvet intill soffan, tillsammans med en gammal damejeanne från Mannen i mitt livs farföräldrar. Korgarna köpte jag HÄRIFRÅN för mer än ett år sedan, men de finns visst fortfarande kvar i sortimentet om någon blev intresserad? 

Har ni något speciellt när det gäller inredning, som ni är lite extra svag för? 


Maria

8 kommentarer:

  1. Har samma svaghet som du för rotting och korg! Är tokförtjust i det. Min familj skrattar numera bara när en ny korg dyker upp hemma :) det är så fint tycker jag och det är ett material som bara blir finare med åren! Kram M

    SvaraRadera
  2. Snygga korgar, tror de skulle passa bra in i vårt annex på landet. Jag har inte så mycket rotting och korg här hemma, men jag tycker det är jättesnyggt. Jag gillar ljusbrickor, lyktor, kuddar och vimplar, tapeter ja typ allt:)
    Här vräker regnet ner nu, tur jag har två uppsättningar regnkläder, en för hundprommis och en ny torr för moppefärd till jobbet:)
    Ha en fin onsdag vännen
    Kram Maria

    SvaraRadera
  3. Haha, jag är svag för det mesta :) och nu när jag jobbar med inredning är det ännu värre...:) kram Diana

    SvaraRadera
  4. Så snyggt och som vanligt vilken inspiration du ger genom dina bilder i ditt vackra hem !!!
    Önskar dig en underbar Onsdag
    Kram Sanna

    SvaraRadera
  5. Snygga korgar, själv så älskar jag gamla drickbackar i trä och har ett par hemmavid. Hoppas du får en underbar Onsdag.
    Kram Eva

    SvaraRadera
  6. åh vad snyggt! :) att försöka inreda den lilla etta jag bor i nu är svårt, ser fram emot när jag och pojkvännen skaffar större och jag får ta ut svängarna lite ! :) kram

    SvaraRadera
  7. Snygga korgar, tycker också om att blanda med rotting i mitt svart vita hem. Kram Suss

    SvaraRadera
  8. Snyggt! Jag gillar rotting och korgar jag med. Kraaam Pia

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...