måndag 2 mars 2015

Soffhäng och filmtips.

Igår lade jag mig i TV-soffan, och såg klart filmen...

Den där filmen som både jag och två av döttrarna fick ge upp i fredags. John Blund knackade på dörren då ;)



Filmen då? Ja, det var den här...


Det var en rätt mysig och rar film. Romantiskt drama, där jag lite känslomässigt påmindes om att jag själv befinner mig mitt i livet med åldrande föräldrar... 


Det är mycket möjligt att det blir fler filmtips från soffan, då jag åter är liggandes i den här infektionen, som inte riktigt ville släppa taget om mig!  :(  


Maria



7 kommentarer:

  1. Usch då, många som är sjuka nu i influensa, magsjuka och lunginflammation hos oss. Jag har klarat mig hittills, är väl så ilsken av mig att inga bakterier fastnar :) Ha ha troligen skulle jag inte lägga märke till dina naglar alls, för jag är usel på att se detaljer vare sig det gäller människor eller inredning. Krya på dig nu.
    Kram/
    Berit

    SvaraRadera
  2. Film här också nu, jag blev sämre igår och fick ögoninflammation typiskt för jag ska ut o resa m jobbet imon... Hoppas du kryar på dig snart, kram Suss

    SvaraRadera
  3. Trist att du inte känner dig frisk, hoppas på snar bättring. Mysigt att titta på film, den har jag inte sett.
    Krya på dig vännen
    Kram Maria

    SvaraRadera
  4. Vad tråkigt att du inte känner dej kry .Tack för filmtipset .Många krya på dej kramar Rita

    SvaraRadera
  5. Usch ...du får verkligen krya på dig, men tack för filmtipset, om jag nu orkar se den, har ju en förmåga att somna ifrån det mesta på kvällarna. :-) KRamizz Laila

    SvaraRadera
  6. Go kväll!
    Stackare, det var en efterhängsen infektion du har!! Krya nu på dej vännen, och var rädd om dej!! Kram Annika

    SvaraRadera
  7. Usch att det inte släpper... jag är dålig på att se på film men jag vet vart jag ska leta efter filmtips i alla fall

    Krya på dig
    Kram Sandra

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...