tisdag 31 mars 2015

Shoppat lite smått "American style"

Nöjd med gårdagens lilla shoppingrunda!


Det gick smärtfritt igår, minsann. Ingen svettig upplevelse blev det. Nej, inte alls faktiskt. Bara regnig... Minstingen hittade jackan som hon tittat ut på nätet, från Urban Outfitters, hennes favoritbutik. Alltså... vilken maffig butik det är! Den gamla biografen Röda Kvarn, omgjord till klädaffär. Vilken miljö!

Jag små-shoppade lite till mig också. Bland annat detta flaskställ, som ni hittar hos Lagerhaus. Det finns flaskor med lock och sugrör att köpa till, men jag har ställt i mina återbrukade puckoflaskor, och stoppat i sugrör från Leila´s. Som jag också shoppade igår. 

Gillar de där lite lyxiga sugrören i papper. Finns ju i flera olika färger och mönster.

Jag hade inte varit på Lagerhaus på länge, och blev glatt överraskad över hur mycket snyggt de har just nu! Kunde ha shoppat mycket, mycket mer där... Men det blev ett litet inköp till, därifrån...

Salt- och pepparkar. "MASON JAR". Glasburkar med metall-lock.  I lite "American style", precis som flaskstället med flaskorna... ;) Gillar, gillar... Passar så bra, så bra i vårt uterum. 


Jag tror minsann vi ska sjunga lite för vårt födelsedagsbarn här på morgonkvisten innan vi drar på jobb.  Mellantjejen fyller 20... 

GRATTIS! 


Maria 


6 kommentarer:

  1. Söta flaskor och ett stort grattis till dottern! Kram Suss

    SvaraRadera
  2. Va härligt!! Får bli en tripp till Lagerhaus för mig med, älskade flaskstället!!
    Ha en trevlig dag!!

    SvaraRadera
  3. Ååå vad mysiga grejer ! Ett stort grattis till dottern .Kram Rita

    SvaraRadera
  4. Men oj, vad snyggt! Like på dem! : )

    SvaraRadera
  5. Grattis till 20 åringen :) Jättesnyggt flaskställ, kanske dax för en tripp till Lagerhouse, Hoppas du har en bra tisdag. Kram Eva

    SvaraRadera
  6. Snyggt! Kul med lite nya prylar som sätter lite extra piff på tillvaron. Grattis till 20-åringen. Kraaam
    Pia

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...