torsdag 29 januari 2015

En låda rosa bubbel och "håltimme"

Hallå, lite snabbt!

Slutat tidigt idag, men har varit och hämtat ett paket, och sedan lagt in räkningar, och ska tillbaka på möte...

Så det känns ändå inte som någon "sluta-tidigt-dag" :( 
Igår hämtade jag också "paket". En låda rosa bubbel, som hämtades ut på bolaget. Alltså jag har en hel drös med vinlådor i trä nu, men jag hade ju ingen rosa. Så därför kunde jag inte låta bli att klicka hem den! Sex flaskor rosa Brut. 

Och bubbel... ja, det dricker vi ju nästan varje fredag, jag och Mannen i mitt liv! I badet, ni vet ;) Så det är ju inte helt fel att fylla upp vinkylen lite! 


N"kasta" i mig maten och "springa" tillbaka till jobbet! 
(Tog sådan tid för maten i mcron! Därav stressen :( )


Maria




7 kommentarer:

  1. Rosa bubbel är så lyxigt på något vis. Romantiskt och lyxigt. Kraaaam Pia

    SvaraRadera
  2. Toppen att kunna beställa och fylla på vinförrådet så man alltid har hemma! Ha det gott! Kram Camilla

    SvaraRadera
  3. Gott med bubbel och vilken bonus att lådan var i rosa ;)
    Kram Pia

    SvaraRadera
  4. Bubbel är inte fel alls. Det serveras ofta i vår badtunna i helgerna också.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  5. Vad mysigt att få hem så många flarror i en fin låda,
    Ja bubbel i bubbelbadet måste det ju vara.
    kram Helena

    SvaraRadera
  6. Mysigt med bubbel. Vilken fin låda, ser lyxigt ut. Jag dricker sällan bubbel, kanske ska ändra på det:)
    Sippar på ett glas vitt nu:)
    Ha det gott vännen. Såå skönt med fredag, den är efterlängtad.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  7. Men åh vad gott!! superfin låda! En sådan vill jag också beställa hem, är de goda? Har inte sett den tidigare. Finns den att köpa på bolaget?

    Kram
    Kristin
    Http://onlyfemale.se

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...