tisdag 20 januari 2015

Dålig uppdatering i blogglistan!?? Och ett filmtips

Jag gjorde ett inlägg igår, om lampor... 
(ni kan läsa det HÄR om ni missat det?)


Märkte att min blogglista aldrig uppdaterades med det inlägget, utan bloggen låg kvar i listan med inlägget från i söndags. Har varit med om det flera gånger, att det kan ta ett tag innan blogglistan uppdateras med senaste inlägget. Men aldrig som det var igår!? Trots att jag gick in och publicerade det senare, på ny tid så låg det gamla kvar i listan. Irriterade tycker jag! Har ni varit med om detta? 

Hur som, vi får se om listan uppdateras med detta inlägg? ;) Tänkte ge er ett till filmtips. Ännu en film baserad på verkliga händelser, och den här är värre... 


Alltså den är bra, det är den...riktigt bra! Men den är så otroligt gripande och fängslande och gör en både arg och ledsen! Men om ni klarar av det, så är det en riktigt sevärd film som jag tycker att ni ska se.

Om inte annat, så påminns man om hur bra vi har det, de flesta av oss...


Maria

11 kommentarer:

  1. Har sett den filmen. Otrolig!

    SvaraRadera
  2. Mina blogguppdateringar kan krångla ibland de med.. Den filmen har jag på min wishlist har hört att den ska vara väldigt bra och tänkvärd.

    Jag bor ute i Vaxholm och har skärgården inpå knuten, älskar det och det finns många fina platser runt omkring mig dit jag kan gå eller snabbt ta mig med bilen för att fota naturen.

    Hoppas du har en härlig Tisdag.

    Kram Eva

    SvaraRadera
  3. Alltid bra med filmtips! Ofta kan det vara lite jobbigt att se såna här filmer, men det är ofta dem man minns långt efter! Så denna ska jag lägga på minnet!

    Kram Malin

    SvaraRadera
  4. Jobbigt med bloggen när det inte fungerar... tack för filmtips, bra till helgen. Kramis Suss

    SvaraRadera
  5. Hmmm, irriterande när inte det funkar som det ska.... Tack för filmtipset. Är så känslosam, och brukar nästan må dåligt när jag ser hur människor/djur blir illa behandlade. Får se om jag fixar att se den :/
    Tänkte om vi åker hemifrån runt halv tio på lördag, blir det bra? Har du svich? Många frågor... :)
    :)
    Kram Kate

    SvaraRadera
  6. Hittade hit genom Besökstoppen, Grattis till veckans blogg.
    Nu ska jag kika runt och läsa. Du verkar ha en blogg i min smak. :-)

    SvaraRadera
  7. Supersnygg lampa i fönstret!! Och finfina lampor i förra inlägget också, jag har en av dem i min ägo, den du funderar på till köket :) Är supernöjd :) Bra med filmtips också, vi ser en hel del på film här hemma.

    Ang. din fråga, kul att du gillar strykbrädan, du hittar den här:
    http://www.isabellasmith.com/mobler-og-smating/17495-strygebr.html

    kramar aka

    SvaraRadera
  8. Japp det har hänt mig med med bloggen, jag hade gjort ett inlägg och råkade nog av en slump se min egen blogg i en blogglista (den som uppdateras på höger eller vänster sida) att den inte var uppdaterad, hmmm så jag klickade in på någon annas blogg och där var jag uppdaterad... märkligt och jag som blir galen om det tekniska inte fungerar :-/

    tack för filmtips... låter bra men såklart hemsk

    Kram Sandra

    SvaraRadera
  9. Nä det har jag aldrig varit med om, men jag hade jätte problem med mina bilder i helgen, så surt när
    det strular.
    Tack för filmtipset, kanske kan bli till helgen.
    Kram Pia

    SvaraRadera
  10. Jag läser sällan blogglistor, jag kör bloglovin rakt av för att läsa bloggar, men även där blir det fördröjning ibland. Otroligt vad fina lampor du visade i förra inlägget! Tack för tipset, är väldigt sugen på lite nytt! Kram Milla

    SvaraRadera
  11. Tack för filmtipset kram Diana

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...