torsdag 15 januari 2015

Att ha vunnit "Veckans Blogg" hos Besökstoppen!

Pustar ut...


Tja... kanske inte för att spänningen är över, utan mer för att det är Torsdag kväll och arbetsveckan börjar ta ut sin rätt, om man så säger... ;) 

Men, faktiskt... jag V A N N! Vann i tävlingen om Veckans Blogg hos BESÖKSTOPPEN! Ett riktigt S T O R T tack till er alla som röstade på mig! Utan er hade jag ju aldrig vunnit! Det känns jätteroligt att ha vunnit! Faktiskt för andra gången, dessutom! 

Så roligt att så många gillar min blogg. Det roligaste tycker jag ändå är att läsa alla hälsningar (och mejl) ni lämnar varje dag! Jag läser dem alla, och försöker hinna svara på era frågor och skriva hälsningar tillbaka hos er, men ibland hinner jag inte med, tyvärr... Ber om överseende över om det tar tid ibland.

Än en gång: TACK SNÄLLA NI FÖR ERA RÖSTER! Ska klura lite på något att lotta ut bland er läsare så småningom... Som tack =) Kanske ett smycke i min egen design...? Kan det vara något, tror ni? Vi får se vad jag hittar på, håll utkik.
Eftersom jag känner mig lite sliten denna kväll (det var lika igår, därav tyst på bloggen) så tror jag att jag ska ta mig en skön dusch och sedan krypa upp i soffan iförd min sköna lyxiga välanvända velourmorgonrock, som jag tokgillar, och dricka en kopp thé innan läggdags! Vad gör ni denna kväll? 


Snart laddar vi om för helg! Eller hur!


Maria


11 kommentarer:

  1. Så roligt! Stort grattis! Jag gillar din blogg jättemycket.
    Ha nu en riktigt lugn och skön kväll i soffan. Släpp "allt" och bara mys:).
    Jag sitter i soffan med datorn i knät samtidigt som jag tittar på Sveriges Mästerkock. Tänkte sippa på ett glas vitt, men det blev inte så:)
    Ha det gott vännen
    Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Stort GRATTIS vännen... igen!!! Den är Du helt klart värd! Samma här, trött så trött... Men nu vet jag att det beror på antibiotikan jag äter för ryggen.... Jag får stå ut, för jag känner att det börjar vända till det bättre!
    Ser fram mot en ev utlottning av ett snyggt smycke... :)
    Mys ordentligt i din mjuka morgonrock nu! Torsdagskram från Kate

    SvaraRadera
  3. Grattis till dig och grattis i efterskott till dina tjejer! Kul med vinst.
    Här kom vi hem efter 19.30 från handboll och stall fick en sen middag, få barnen i säng, varm dusch och landa i soffan en stund innan sovdags.
    Ha en toppen helg!
    Kram Kia

    SvaraRadera
  4. Grattis, vad gör jag i kväll? jo allt finns att läsa om på bloggen om det nu är någon som är intresserad av att läsa om det.
    Ha de gött i soffan, själv har jag ju också hamnat där efter en del stök, men jag ska nog bara förflytta mig till övervåningen nu och krypa ner i sängen....trött, trött, trött.../Kram Monica

    SvaraRadera
  5. Ett JätteGrattis! :-) Va kul, det var du verkligen värd, med din fina blogg. :-) Kramizz Laila

    SvaraRadera
  6. Stort GRATTIS till dig:))))))
    Det gjorde du rätt i!
    Jag har kollat på Sveriges mästerkock, så spännande och så himla duktiga de är:)
    Ha en fin helg!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  7. Grattis !! Jag hann rösta någon gång i alla fall och bidra :) Här känner jag mig med lite sliten ikväll och funderar på att göra ett blogginlägg och sen blir det sova! kram Milla

    SvaraRadera
  8. Grattis! Vad roligt! Du har en varm
    Och fin blogg tycker jag! Den känns så välkomnande...
    Själv åkte jag hemifrån kl 6 imorse och hemma för en stund sen... Tillbringat halva kvällen på hockeymöte då vi ska anordna cup, det är inte lite att tänka på!
    Så jag tänkte nu gå direkt till sängs
    Tack för din omtanke hos mig

    Kramar Sandra

    SvaraRadera
  9. Grattis finaste Maria.
    Såklart var jag en av dom som röstade på dig!!
    Hoppas allt är bra med dig... Njut av din vinst och inse att just DU och DIN blogg är så helt underbara :)
    Stor kram
    Jessica

    SvaraRadera
  10. Stort grattis vännen, förstår att din blogg blev utsedd igen för här trivs man som läsare. Alltid lika mysigt o kika in o läsa om dina projekt, ditt fina hem o såklart alla dina snygga klänningar. Hoppas du får en mysig fredag. Kramisar Tina

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...