tisdag 2 december 2014

Riktigt snygga lakan - en bloggvinst

Ibland har man turen med sig, i annat än kärlek också...


Som för ett par veckor sedan till exempel. Då jag vann de där ursnygga påslakanen hos Helena som har den mysiga bloggen Helenas enkla vardag

De är så snygga, så snygga! Rutiga i brunt. Passar mer än bra in i vårt sovrum! 

Eller tycker ni något annat? ;) Jag tycker i alla fall att de matchar våra brunrutiga tapeter P E R F E K T... 

Jag har köpt brunt underlakan till och allt är tvättat och tanken var att ni skulle fått se dem på plats bäddat och klart. Men Mannen i mitt liv var lite snabb här om kvällen och bäddade i andra lakan. Inte fattade han att de nya skulle i på plats, till första advent, inte ;) 

Tack än en gång Helena, för den finfina vinsten i samband med Jotex! Jag är mer än nöjd!


Maria

14 kommentarer:

  1. Grattis till att du vunnit dessa supersnygga lakanen! /M

    SvaraRadera
  2. Jätte snygga, de skulle göra sig sjukt fint i mitt sovrum också. Att de inte blev ilagda till 1adven är väl bra för då blir det till jul 😃längtar till jag får se hela sovrummet med nya lakanen. Ha de gött / ma råkes som vi säger i Jämtland / Monica

    SvaraRadera
  3. Ja verkligen , det ar nog meningen att de skulle hem till dig :) kram Anna

    SvaraRadera
  4. Känns som om de verkligen var menade till ert sovrum!! Kul att du blen nöjd! Kram Helena

    SvaraRadera
  5. Grattis! Vilka fina påslakan, verkligen. Jag vill också ha rutigt men skåpen är väldigt fulla... Kanske dags att rensa eller hur ❤ Provade att kommentera från mobilen i går fast det funkade tydligen inte. Kraaaam Pia

    SvaraRadera
  6. Grattis till den verkligt fina vinsten. Hade jag meeeeer än gärna tagit emot själv!!! Har också ett par bruna som jag älskar!
    Ska nog beställa dessa från Jotex också.
    Riktigt snygg väska Du köpt, passar till många tillfällen, och vintervitt här med i år. Satte upp rödrutiga gardiner i köket, men de åkte ner igen, blev för färgglatt för mig i år, så det blev krispigt vitt/guld/silver istället..
    Onsdagskram från Kate

    SvaraRadera
  7. Grattis till den fina vinsten, de är verkligen som gjorda för ditt sovrum. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  8. Grattis till vinsten som gjorda för ditt sovrum :) kram Diana

    SvaraRadera
  9. Grattis till vinsten! Passar ju verkligen perfekt i erat sovrum :-)
    Åååå så gott det är
    Att krypa ner i nybäddat

    Ha en fin onsdag
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  10. Kul med vinst! Passar bra in hos er.

    Ha en toppen dag!
    Kram Kia

    SvaraRadera
  11. Men åh kunde ju inte passa bättre!!! Supersnyggt!

    Sv. Kul med Wiker :-). Vi åker då och då till Ludvika, eftersom det är det närmaste stället med affärer.

    kram Malin

    SvaraRadera
  12. Grattis till vinsten och så fint det var :)

    SvaraRadera
  13. Stort GRATTIS till vinsten! Passade ju verkligen PERFEKT i ert sovrum! :)
    Tack söta rara för all fin omtanke <3
    Sov gott!
    Kram Anna

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...