måndag 1 december 2014

Ny toksnygg handväska med passande namn ;)

Har ni sett vad som hänger där i hallen...

Jo, men det är ju min nya handväska! En toksnygg sak i brunt. 
Lagom stor som handväska och den andas lite L Y X tycker jag! 
Alltså.... kolla in det maffiga spännet på ytterfacket till exempel! Me like! Ett tungt spänne som gör väskan aningen tung, så har man problem med axlarna kanske den kan kännas för tung?? Men ack så snyggt och jag tänker inte lasta väskan så tungt ;)

Riktigt snygg inuti också! Ja, det var helt klart en "have to have" vilket märket heter också... (eller nästan helt rätt i alla fall) Ni hittar väskan HÄR om ni blev intresserade. Jag känner mig riktigt nöjd med detta köp och tror att det kan bli en favoritväska. Gillar att ha lite olika väskor till olika situationer. Och gillar nog de mest, som man kan använda vid flera olika tillfällen. Det här känns som en sådan som funkar till både shoppingrunda och "lagom" middag på stan ;) 

Gillar ni att shoppa handväskor? Har ni några favoriter där hemma? Eller kör ni med en och samma i alla situationer?



Maria


9 kommentarer:

  1. Hallå där!
    Men woooow vilken snygg!
    Jo jag gillar allt väskor även om jag inte shoppar dem i vindens hastighet. Min favorit är en vit MK som mannen köpte i USA
    Inte för att det är en MK utan för att han valde den utan att ha en aning om i fall jag ville ha en eller ej..;)
    Kram Katarina

    SvaraRadera
  2. Hej! Så himla snygg väska du har köpt dig!
    Älskar att köpa väskor fast skor köper jag mer av. Kram

    SvaraRadera
  3. Jätte fin...jag brukar ha svårt för att hitta den där rätta väskan. Kram Anette

    SvaraRadera
  4. Den var lyxig och kanske inte en vardagsväska. Jag har svårt att hitta rätt, nu kör jag ryggsäck ett tag. Kraam Pia

    SvaraRadera
  5. hallo, maria, danke für die tollen inspirationen!!! einen schönen abend wünscht angie

    SvaraRadera
  6. Snygg och lite lyx....alltid härligt! Gillar spännet, så läckert. Måste också skriva och säga hur fint ni har det hemma nu i adventstider och er porch....to die for!!

    xo

    SvaraRadera
  7. Supersnygg! Helst vill man ha lika många väskor som skor....
    Kram Stina

    SvaraRadera
  8. Kanonsnygg! Vilket passande namn :)

    Ha en fin fin första advents vecka!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  9. Den ser jättefin ut. Jag ska helst inte ha någon väska alls och brukar för det mesta stoppa fickorna fulla.
    Min nacke gillar inte tungt tyvärr. Men jag fuskar ibland.

    Kram N

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...