onsdag 24 december 2014

God jul!

Mitt i "Kalle Anka och hans vänner önskar God Jul"...

Passar även jag på att önska er alla en riktigt GOD JUL!

Här firas julafton med närmsta familjen. Traditionsenlig grötfrukost och hör och häpna, jag som absolut inte gillar sällskapsspel, slapp inte undan då familjen fick ett just sådant i julklapp av tvillingdöttrarna. Så vi har spelat "Tänk om du var..." och det var faktiskt riktigt kul! 

Julen är en gemenskapens högtid och jag är lyckligt lottad som har mina nära och kära. Sänder en extra tanke till dem som inte är lika lyckligt lottade. God jul till er alla!



Maria


10 kommentarer:

  1. Låter underbart Maria! Njut av varandra, ert vackra och ombonade hem, fyllt med kärlek.

    God Jul till er!

    Stor kram
    Lotta

    SvaraRadera
  2. Söta de är vovvarna. Jag trodde det bara var jag som inte gillar sällskapsspel, skönt att höra att det finns fler:)
    Önskar dig och familjen en fin julhelg
    Kram Maria

    SvaraRadera
  3. Gullhundar! Inga sällskaps spel i år fast vi brukar faktiskt.. är blev det Quys på mobilerna bröderna emellan Kraaaam Pia.

    SvaraRadera
  4. Jag är inte heller någon fantast av sällskapsspel, men på något vis hör det julen till och det brukar vara riktigt kul när man väl är igång med spelandet. God fortsättning! Kram Camilla

    SvaraRadera
  5. God fortsättning på julen!
    Jag håller med dej om sällskapsspel, men sen när man väl sitter där och börjar spela, tycker jag också att det är så kul!
    Fortsätt och njut och ha det gott!!
    Kram Annika

    SvaraRadera
  6. Vilken skön julafton och söta hundar!
    Kram

    SvaraRadera
  7. Stiliga vovvar!
    God fortsättning på julen.
    Kram Kia

    SvaraRadera
  8. Men ååå vilken fin bild!
    Som ett vykort ju.
    Det låter som du har en urmysig jul och att få ha en familj är verkligen något att vara tacksam över.
    God Fortsättning.
    Kram Katarina

    SvaraRadera
  9. Men vilka sötnosar :) Jättefint kort och så vackert pyntad gran!

    God Jul & Gott Nytt År!

    Kramiz aka

    SvaraRadera
  10. Så mysigt kort... Nu tänker jag på min vovve.. Vu ghade också bennersennerhund=!) trevlig helg. kram

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...