fredag 5 december 2014

Fredagskänslan

Härliga fredag kväll!

Jag och Mannen i mitt liv sitter i varsin rottingfåtölj, brasan sprakar i kaminen och fredagsdrinken är en mugg glögg.  Fredagskänslan infinner sig helt klart då! 

Jag har för övrigt en liten glögg-hörna på köksbänken. Några olika sorters glögg och en burk med glöggmix. Eftersom jag inte gillar russin, så har jag valt en mix med tranbär och mandel. Mycket godare.
Om en stund blir det räkor till middag och sedan kryper vi nog ner i badet en stund. En perfekt inledning på en helg som kommer gå i umgängets tecken. 

Hur ser er fredagskänsla ut ikväll?


Maria

3 kommentarer:

  1. Så mysig fredag ni har. Här kom sambon precis hem och tände grillen direkt för nu är vi hungriga:)
    Det blir nog lite kökspill och senare Idolfinal (i alla fall för mig och sonen).
    Har toklängtat efter denna kvällen.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Myyyys! Nej är här det inga planer på SPA men soffan ligger risigt till, igen. Det där med tranbär låter ju väldigt gott. Vi har sippat lite glögg, den med rom i. Förkylningen har sina sviter känner jag efter en lång dag på jobbet. Kraaaam Pia

    SvaraRadera
  3. Mysigt!!! Låter inte helt fel. kramar

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...