söndag 28 september 2014

Snart är de 80 stycken, de där klänningarna.

Klänningar, klänningar....


Jag har väldigt svårt att motstå dem! Igår kväll invigdes det senaste inköpet, som "klickades" hem i veckan. Suddig bild, jag vet... Men jag tog den som hastigast framför spegeln i skymningen. Tänkte att det kanske var roligare att se den på, när jag ändå tänkte visa den. Vet ju att det är fler av er som gärna vill att jag visar mina klänningar.
Det här blev den 79:e klänningen att flytta in i vårt dressingroom. 
Gillar både färg, mönster och skärning på den. Ni kan även se den HÄR, där jag köpt den ifrån. 


Undrar hur den 80:e klänningen kommer att se ut?? Vad det blir för något? För alldeles säkert kommer det bli en nummer 80! ;) 



Maria



16 kommentarer:

  1. Snygg klänning!
    Själv äger jag nog bara 3 klänningar.
    Är inte riktigt min grej med klänning trivs bäst i byxor.:)
    Ha en skön vecka. Kramiz../ Agge

    SvaraRadera
  2. Jättefin och du är jättesnygg i din klänning! Kram Stina

    SvaraRadera
  3. Superfin klänning! Men hallå! Snart 80 klänningar... haha du slår mig!
    Tror jag har en tiondel av alla dina =) Du får visa din garderob!

    KRAM Anna

    SvaraRadera
  4. Snygg! Måste vara härligt att ha så många att välja bland! Du slår mig med hästlängder, kanske har jag 20...
    Kram

    SvaraRadera
  5. Äsch.. man kan aldrig få för många klänningar :). Snyggt bord förresten i förra inlägget.

    SvaraRadera
  6. Jättefin bild på dig, inte gör det något att den är lite suddig, vill ju gärna se snygga klänningen på. Tänkte allt att det var en Desigual innan jag klickade upp länken, jättesnygg! Jag har nog inte ens 10... Skulle gärna vilja ha en ny svart höstig klänning, har inte hittat någon hittills.
    Ha en bra start på veckan vännen
    Kram Maria

    SvaraRadera
  7. du skojar, 79 klänningar:)! Jättefin! är du i denna . Kram Pernilla

    SvaraRadera
  8. Oj 79 klänningar. Det är ju fantastiskt att ha så långa klänningar att välja på. Den här var riktigt snyggt.
    Kram Helena

    SvaraRadera
  9. Oj,de var många klänningar... Men jag älskar med klänningar så det får gott bo många i min garderob med! kram

    SvaraRadera
  10. Jättesnygg klänning, sitter ju kanon på dig. :-) kramizz Laila

    SvaraRadera
  11. Vad härlig du är som räknat dina klänningar! :) Kanske ligger även jag i lä där när det gäller antal klänningar, men jag är nog inte långt efterdig - älskar klänningar jag också! ;) Kramar!

    SvaraRadera
  12. Den föll mig i smaken! Så snygg och den satt riktigt snyggt på dig..
    Jag gillar klänningar men sällan jag använder det...
    Så tråkigt med Leo förstår att det gör
    Ont i era hjärtan...
    Ha en fin start på veckan
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  13. Så snygg klänning på dig. Var in och kollade på deras sida blev också sugen på att beställa hem en klänning till mig med. 79 klänningar - wow :)).

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  14. Snygg!
    Klänningssamlare. :) Får ha utställning sen.

    Ha en toppen vecka!
    Kram Kia

    SvaraRadera
  15. Du är så snygg i dina klänningar! Kram anette

    SvaraRadera
  16. Snygg ♡ ...
    Jag älskar klänningar :)

    /Kram

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...