torsdag 25 september 2014

Inget Torsdagstema, men ändå lite "Porch-styling" ;)

Torsdag har tidigare betytt torsdagstema här på bloggen...


Men nu har Fabriken lagt ned. Till min stora besvikelse. Vad ska jag nu blogga om på torsdagar??? Söndagsbild kan det ju bli ändå, men torsdagstema blir ju svårt utan förutbestämt tema. 

Eftersom jag råkar vara en sådan där person som gillar att ligga steget före och gärna ha koll på saker och ting, så minns jag ju rätt tydligt att veckans tema skulle vara "Styling".

Självklart hade jag ju förberett med att ta lite foton i helgen också... Lite foton på vår "porch-styling". 

När jag hör ordet "styling" så tänker jag egentligen på något som kanske fixas till mer tillfälligt, inget som ska bestå någon längre tid. Men jag kanske har missförstått ordet? Eller är det kanske så att man ger någon/något en ny stil? Hur tänker ni kring ordet "styling"? 

Vår porch "stylas" efter årstid och säsong. Med blommor och dekorationer.

Som till exempel tennisracket, paddel och hatt.... 

Fönsterluckorna är självklart ingen tillfällig styling! Men de ger huset en självklar New England-karaktär, som jag gärna vill åt i min styling.

Hur är det för er, förresten? Ni som varit medlemmar i Fabriken,
kommer ni också sakna "Torsdagstemat"? Eller ni som inte varit medlemmar, men som gärna inspirerats av Fabrikens medlemmar, kommer ni sakna Fabriken?



Maria

7 kommentarer:

  1. Superläcker american-styling :). Jag gillar att E sitter bakvänt i namnet på väggen!! Så cool effekt.
    Jag kommer att sakna Fabriken massor!!! Jag säger lite som du.. vad ska man nu blogga om då..

    Kram Ulrica

    SvaraRadera
  2. Du får starta ett eget torsdagstema:) Jag har inte varit medlem i fabriken, men det har varit kul att se er andra tolka olika teman. Din porch är 'to die for'!:) Så himla fint, du pyntar så snyggt. Jag har inte kommit någon vart på vårt trädäck, fortfarande sommarblommorna kvar.
    Ha det gott
    Kram Maria

    SvaraRadera
  3. Va? Lagt ner? Trist! Er ytterdörr är sååå snygg!! Alltid lika fin porch också så klart! Ha det gott!

    SvaraRadera
  4. Ni har så fint hem... Beundrar det stort! Ha en fin vecka och helg. Kram

    SvaraRadera
  5. Klart man kommer att sakna Fabrikens tema.. Styling är likadant för mig att sätta en stil lite tillfälligt på något eller en plats. Du ar ju stylat så fint på er Porch. Kraaaaam Pia

    SvaraRadera
  6. Så fint du har stylat! Snygga detaljer som passar perfekt tillsammans :)
    När det gäller ordet styling så känner jag som dig.

    Önskar dig en fin hösthelg!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  7. Ett ord bara Waoooo ♡ ...
    /Kram

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...