lördag 27 september 2014

Helt plötsligt hade jag köpt ett kopparbord

Nytt bord i whiskyhörnan... igen 

Den utflyttade dottern behövde hjälp i förmiddags med att köpa/frakta hem en spegel. Där i affären så hade vi helt plötsligt köpt ett nytt bord, jag och Mannen i mitt liv. 

Vilket ju inte alls var planerat. Nä, jag hade nog inte alls en tanke på att köpa nytt bord till whiskyhörnan. Men det var precis det vi gjorde. Köpte det till whiskyhörnan. En plats som bytt bord ett antal gånger de dryga två åren vi bott här.

Bordet som stod där tidigare, i koffert-stil, ska flyttas ut i uterummet när det blir klart, så visst skulle det ändå in ett annat bord i whiskyhörnan framöver. 

Ska nog slå mig ner med en drink där innan middagen, faktiskt. Efter middagen blir det nog lite bubbelbad. Det blev inget fredagsbad igår, eftersom jag var på After Work med mina kolleger. En hel-lyckad kväll med mat, dryck och många skratt. Härligt att ha kolleger som man trivs med! 

Som sagt, kanske ska blanda till något gott drickbart... En is-te, kanske? Eller en Rom å Cola? 

Ha en fortsatt trevlig lördagskväll!


Maria

7 kommentarer:

  1. Vilket bra köp! Passar jättebra i er mysiga hörna.
    Ha en härlig badkväll
    Kram

    SvaraRadera
  2. SUPER!! Vilket fint impulsköp!
    Huset blir bara finare och finare.
    Kram och ha en fortsatt fin helg, här blir det också bubbelbad!
    Judita

    SvaraRadera
  3. Jättefint bord! Roligt att spontanshoppa:) Er whiskeyhörna är så mysig.
    Ha en fin kväll
    Kram Maria

    SvaraRadera
  4. Vilkt fint och vad fint bord! Kram

    SvaraRadera
  5. Vilket fint bord! Kul med nytt!
    Jodå jag kommer sakna torsdagstemat... Kram Suss

    SvaraRadera
  6. Tummen upp för det inköpet, riktigt snyggt. Och så blev det ju luftigare än med kofferten!
    Kram Kate

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...