onsdag 17 september 2014

En trött lill-lördag med en vinst - Vichy-produkter

Go kväll på er alla!


Tänkte ni skulle få se vilken fin vinst jag fick förra veckan!  Jag åkte iväg en solig eftermiddag för att träffa PERNILLA som står bakom bloggen Inredning och guldkanter , där jag hade vunnit en låda med lite VICHY-produkter, i en utlottning. Förutom den fina lådan, så fick jag en trevlig fikastund med Pernilla, som är en mycket trevlig tjej! Vi pratade om allt mellan semestrar, huspriser, bloggande och tvillingar ;) 

Jag kan verkligen inte skryta om några större kunskaper när det gäller olika krämer... Har aldrig varit speciellt bra på sånt ;) Men de sita åren har jag "skärpt till mig" och använder dag- och nattcreme till ansiktet.Samt ögoncreme. Och faktiskt är det just Vichy jag använt på sista tiden. Gillar den! Den är skön, lätt att smörja in och en burk räcker rätt länge! 

Därför blev jag extra glad när jag vann en hel låda med produkter därifrån! Jag har inte satt mig in i riktigt vad det är för produkter... Ja, ni märker ju hur INTRESSERAD jag är... fniss... ;) Men en dag som idag, när jag känner mig supertrött, jättetrött, astrött... (ja ni fattar hur trött jag är? ;) så känns det extra skönt att kunna testa burken som heter "Night spa" ;) Tror minsann jag ska göra det! Tack än en gång Pernilla, för att du tog dig tid att leverera vinsten till mig och tack för pratstunden! 

Brukar ni delta i utlottningar på bloggar? 


Maria

7 kommentarer:

  1. Jag var precis inne hos Pernilla och tävlar om en tröja!!

    Grattis till vinsten! Jag är inte heller direkt kunnig på krämer och sånt, måste skärpa mig är ju inte riiiiktigt lika ung längre!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Stort grattis Maria. Ja jag brukar delta för att det är lite spännande och ibland så vinner man ju... Bra produkter du vann tycker jag. Kraaaam Pia

    SvaraRadera
  3. Grattis till dig! Visst brukar du vinna ofta!! Kul.
    vad mysigt med en pratstund med fina Nilla.
    kram Helena

    SvaraRadera
  4. Grattis till vinsten. Hoppas att du piggnar till. Kram Stina

    SvaraRadera
  5. Ååååh vilken underbar vinst, stoooort grattis!!!! Jag skulle VERKLIGEN behöva lite fräscha produkter till huden, är jättedålig på sådant...

    Kramar aka

    ps. tuuuusen tack för din röst!! <3

    SvaraRadera
  6. Grattis till vinsten! Såg allt att du vunnit:)
    Ha det gott vännen!
    Kram Maria

    SvaraRadera
  7. Stort grattis till den fina vinsten! Lyxigt värre att få den levererad dessutom :) Trött.... Zzzzzzzzzzzzzzzz!
    Kram Kate

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...