onsdag 20 augusti 2014

Personlig bröllopspresent - kuddar med text

Nu tror jag väl att jag kan visa dem?


Visa kuddarna som jag sydde till en bekant som behövde en bröllopspresent till ett par kompisar.

Man kan nog säga att jag fick fria händer. Jag fick en bild på deras inbjudan, och så utgick jag färg- och stilmässigt från den. 

Lite lagom "gulligt" med spetsar och band.

Namn och datum för vigseln, broderat i ett fint typsnitt. 
Det var ju ett tag sedan de fick presenten, så jag antar att de öppnat paketet vid detta laget, så jag törs nog visa er dem nu ;)  OM någon skulle se detta ;) 


Själv blev jag riktigt nöjd med dessa och jag hoppas de skänker glädje till de som fick dem!? 


Maria

(Om någon skulle vara intresserad av att beställa liknande, så mejla mig för info


13 kommentarer:

  1. Jättefina! Kul att få i present och ha på sängen sen. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  2. Jättefina!! Ett minne för livet......duktig du är. :-) kramizz Laila

    SvaraRadera
  3. Åhh, underbar, vad duktig du är kram Diana

    SvaraRadera
  4. Så fin kudde, som du kan! Tänker att en personlig kudde kan bli en fin doppresenterna också. Ska jag ha i åtanke.

    SvaraRadera
  5. Wow så fina! Underbart med en så personlig present. Synd att jag inte känner någon som ska gifta sig nu, annars hade du fått en beställning direkt:)
    Ha en fin dag
    Kram Maria

    SvaraRadera
  6. Å vad fina! Lite lagom gulliga med den färgen. De kommer säkert ligga framme länge länge.
    Kram Helén

    SvaraRadera
  7. Jättefin! Måste de bli glada för :o)

    SvaraRadera
  8. Åh vilken fin present, personlig och något de kan ha livet it. Smart att utgå från deras inbjudningskort. Gissar att de blev glada för kuddarna

    SvaraRadera
  9. Det var verkligen en fin present...klurigt att utgå från inbjudan vad beträffar stil o färg...då vet du vad paret gillar:))Kram Maria

    SvaraRadera
  10. Riktigt fina kuddar du har sytt.
    Här ska det till och städas snart, kan inte de andra dagarna denna vecka, då jag ska på läkarbesök imorgon sen jobbar jag Fre - Sön så ja helgen försvinner ju ändå. Vi tänkte höra med grannarna om de ville käka lite ihop med oss på Lördag kväll
    Kram Linda

    SvaraRadera
  11. Wow vad du är duktig!!! Blir så imponerad när någon kan sy!!!

    Kram Malin

    SvaraRadera
  12. Underbar kudde Maria! Blir så avundsjuk på din symaskin, går ju att göra hur mycket som helst....
    Tror absolut att dom blev jätteglada över en så personlig present!
    Intar lite morgonkaffe innan jag ska trampa iväg till vår grupplokal och jobba idag... Önskar dig en härlig dag :)
    Torsdagskram från Kate

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...