tisdag 26 augusti 2014

Jag och klänningar...

Man skulle nästan kunna säga att jag samlar på dem ;)


Jag kan inte hjälpa det, men jag är riktigt svag för klänningar! Hittar nästan alltid en snygg klänning då jag kollar kläder på nätet och i butiker ;) Den här hittade jag av en slump, när jag hängde över dotterns axel, när hon besökte Bubbleroom på nätet.

Det var både färgerna och mönstret som fick mig att utropa -Vänta, vad var det där!?? Dottern backade tillbaka och jag kollade in klänningen lite närmre. För nästan inga pengar alls blev det den 78:e klänningen att flytta in i vår walk-in-closet ;) Får väl erkänna att 25 av dem ligger nerpackade i lådor, och används inte längre, men jag har svårt att göra mig av med dem helt. Några av de resterande 53 klänningarna får nog också snart göra dem sällskap i lådorna. Det börjar bli trångt bland galgarna... Speciellt som det flyttar in fler i snabbare takt än vad det rensas ur ;) 


Om ni gillade min klänning och skulle vilja köpa lika, så hittar ni den HÄR!


Maria

7 kommentarer:

  1. Fin du är! Snygg klänning som passar dig perfekt.
    Jag önskar jag hade 10 klänningar:) Dina 78 låter som rena drömmen:)
    Jag fastnade för en mörkgrå dörr, men vi får se. Vi har lite annat på gång också, och måla huset och byta dörr är inte jätteprioriterat. Men så roligt att kika runt och drömma:)
    Ha en fin kväll
    Kram Maria som är glad över att längsta dagen på jobbet är slut

    SvaraRadera
  2. Snyggo! Jättefin klänning. Kort är snyggt tycker jag. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  3. Haha det där var ju för himla roligt! Jag hade precis klickat bort en flik med en klänning jag beställde häromdagen, och sen sekunderna senare såg jag ditt inlägg... Gissa vilken klänning jag hade köpt?! Samma - fast i den andra färgen! Vad snygga vi blir ;=) kram Milla

    SvaraRadera
  4. Snygging där :) ja du vet ju min passion för klänningar och min garderobs tillstånd är i samma skick som din..kramis Diana

    SvaraRadera
  5. Men så snygg klänning och den passar verkligen dig! Kram

    SvaraRadera
  6. Men det är ju så snyggt med klänning. Jag önskar att jag använde klänning mycket mer och oftare. Kram Anette

    SvaraRadera
  7. Ha ha vad söt du är. Jag älskar också klänningar, skulle vilja ha ett jobb där jag fick bära klänning varje dag. Har ju inte lika många som du men klänningar är det första jag tittar på när jag scannar av nätet. Din klänning stod det verkligen Maria på. Kram Helena

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...