onsdag 18 juni 2014

Nu vet jag vad jag köpt! ;) (Och ett filmtips!)

Tack för all hjälp igår!

Nu vet jag vad jag hade köpt! Och tydligen hade jag ju redan koll själv! Fniss ;) 

Igår tog jag och Minstingen en tur till ett köpcentrum i Uppsala och jag gjorde några små fynd. Och sådana här saker har jag full koll på vad det är ;) Mer mitt område, kan man säga!! ;) 

Ett par tandborstmuggar eller små krukor att ha lite grönt i, för all del. Badrumsgrejer är det hur som helst! ;) Och en gästhandduk. 

Till priset av 19:- styck, istället för mer än det dubbla, hos Hemtex. Lite billigt nytt piff till lilla badrummet. Ja, jag säger lilla, fast vi bara har ett. Men vi har faktiskt ett betydligt större rum/utrymme, som står oklart och ska bli vårt stora badrum. (Så det så! ;):) )

Tänkte bjuda på ett filmtips! 
Känns som evigheter sedan! Men har inte sett så mycket film, och kanske glömt bort att tipsa också?

bild via



Ett vad ska man säga... lite varmt och mysigt drama, kanske? Lite sorgligt också...  Vi var lite trötta i söndags kväll och orkade inte se någon lång actionfilm, så valet föll på den här. Den var ca 1,5 timme lång och Minstingen hade sett den och sa att den var bra. Den var helt klart sevärd! 


Så om det regnar mycket i midsommar, så kan ni ju alltid krypa ner under filten i soffan ;)



Maria

8 kommentarer:

  1. God morgon!
    Visst är det kul, att göra fynd...och framför allt när priset är det rätta!
    Tack för filmtipset!! Ha en fortsatt härlig dag! Kram Annika

    SvaraRadera
  2. Härligt med fynd yes, jag är verkligen av samma åsikt,))
    Snyggt i badrummet och himmel vad kul att kanske hänga med på en badrumsresa hos er sen, när det större ska bli klart!=)

    Kramar
    Adela

    SvaraRadera
  3. Roligt att fynda! Fint ditt badrum är, spännande att få se det större senare.
    Ska iväg med W till sjukhuset idag, kanske blir det lite shopping efter det. Får se vad vi hinner, har ju lilla Lykke att tänka på också:)
    Tack för filmtips. Der ser ut att bli kasst väder, så vi ska skruva ihop förvaringslådor på landet.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  4. Alltid lika kul att fynda. Vi har som ni ett stort badrum på g, men det är det där med tiden o orken.....Ska bli spännande att få följa med på er badrumsresa o få många tips på vägen. Tack för filmtipset, du vet hur mycket jag uppskattar dem. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  5. Fina fynd du gjort! tack för filmtipset också, alltid välkommet:) Kram Pernilla

    SvaraRadera
  6. Ursöta tandborstmuggar kram Diana

    SvaraRadera
  7. Ibland har man mer koll än vad man tror! :)

    Ha en härlig midsommar.
    Kram Kia

    SvaraRadera
  8. First, from your caring and gracious attitude with them and the relationship you have built.
    The Council in Brigantine will now consist of 3
    Democrats and 3 Republicans with a Republican Mayor Philip Guenther.
    He has also appeared in USA Today, The Wall Street Journal
    and several hundred other publications.

    Also visit my website ... frank kern kevin nations; https://Twitter.com/Hashtag/Frankkern,

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...