torsdag 24 april 2014

Tack för att ni röstar! Varsågoda ett par filmtips!

Tack snälla ni för ert engagemang!


Vad roligt att ni är så många som vill se mig som vinnare i Besökstoppens tävling "Veckans blogg"! Vi får se om det räcker ända fram ;) Vi har tills ikväll på oss :)

I eftermiddag ska det städas här hemma och då ryker det sista påskpiffet. Riset for ut igår redan. 

Tänkte bjuda på ett par filmtips, så här när helgen snart knackar på ;) 

bild via

Escape plan är en actionthriller med spänning. 

bild via

Reasonable doubt är en spännande thriller. Klart sevärda båda två!

Dags för mig att göra mig iordning för jobbet! Torsdag redan, hörrni! Snart helg!


Maria

11 kommentarer:

  1. Tackar för filmtips! Får nog bli en film i helgen. Har röstat igen, lycka till, kram Suss

    SvaraRadera
  2. Oj då ska jag absolut rösta innan det är försent. Den översta filmen har vi sett, en ok film den nedersta vill vi se, är den bättre eller likvärdig tro? Kram Pernilla

    SvaraRadera
  3. Då hinner jag lägga till en röst då :)
    Tack för filmtipsen!
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Klart man vill att du ska vinna. Har röstat och röstat. Ser att det bara är fem ifrån just nu. Spännande!

    Kram Lena

    SvaraRadera
  5. Tack för filmtipsen .Den första har jag sett och den var kanon. Har varit inne och röstat och röstat.Spännande.Lycka till .Kram Rita

    SvaraRadera
  6. Såg Escape..för några veckor sedan. Jag tyckte den var riktigt bra!
    Önskar dej en fortsatt härlig torsdag!
    Kram Annika

    SvaraRadera
  7. Nu har jag röstat igen. Blev i alla fall 2 gånger. Håller tummarna för att du vinner!!!

    Stor kram Malin

    SvaraRadera
  8. Jag kan inte rösta mer nu..:(
    Håller tummar o tår....hoppas det är många som slänger in sina röster nu så här på slutet.
    Kram Katarina

    SvaraRadera
  9. Jag kan nog inte heller rösta mer.. Hoppas! Hoppas! Tack för filmtips. Jag hinner nästan inte titta den här årstiden, när jag väl sätter mig så somnar jag. Fniss! Kraaaam Pia

    SvaraRadera
  10. Jag kan rösta mer... :) Tackar för filmtips, nåt jag törs se :)
    Maria, har tittat på upptågets tidtabeller mm. Jag skäms att säga det, men jag fattar inte hur jag ska göra. registeringen fattar jag, men inte biljettköpet (generad)... Bussen kan jag, men den tar sån tid..! Hur svårt kan det va...?
    Kramis Kate

    SvaraRadera
  11. Kunde inte rösta på dig nu, nästa veckas bloggar låg ute redan? Försöker igen senare.
    Tack för filmtips, Escape har vi sett, den var bra.
    Ha det gott vännen
    Kram Maria

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...