måndag 24 mars 2014

Ommöblering - Whiskyhörnan

Små förändringar, stor skillnad!

Länge, länge har jag pratat om att vi skulle byta plats på rottingfåtöljerna och fåtöljerna i whiskyhörnan. Men det har liksom inte blivit av.... Förrän i lördags eftermiddag. När jag kom in efter att ha planterat blommorna på porchen, då höll Mannen i mitt liv och mellantjejen som bäst på att snurra runt med möblerna! Förvånad! Förväntansfull! 

Det blev mycket luftigare med rottingfåtöljerna i whiskyhörnan! Eller hur?! Koffert-bordet kom också fram lite mer, blev lite mer tydligt.  Så himla nöjd blev jag! Nu ska vi bara köpa en fotpall av något slag till dem. 

Hur det blev där de andra fåtöljerna hamnade, det får ni se en annan gång ;)


Maria

12 kommentarer:

  1. Ja, det blev verkligen ett helt annat uttryck. Även om det andra var fint också. Men det är ju alltid med nytt.

    Ska försöka hinna in till Myrra imorgon. Ska till Uppsala då.

    Kram Lena

    SvaraRadera
  2. Snyggt! Whiskeyhörna, så coolt. Kram Anette

    SvaraRadera
  3. Blev ju jättefint..
    Fin vecka till dig, kram

    SvaraRadera
  4. Snyggt! Roligt att förändra.
    Vart kommer de fina korgstolarna i från?
    Kram Maria

    SvaraRadera
  5. Ja det blev mer luft och utrymme. Spännande att se vart dom andra tog vägen. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  6. Hallå där!
    jamen det där blev ju jätte bra..;) Det är ju så himla toppen så man kan byta lite plats på saker o möbler o få känslan av lite nytt..
    Å vilken mysig helg ni hade å så skrattade jag för jag läste lite snabbt först.. att twinsen hade somnat i soffan o fåtöljen... tänkte att va?? varför gick de inte upp på sina rum? Är de inte lite stora för att somna hos er? haha..
    Men jag fattade sen..;)
    Kram Katarina

    SvaraRadera
  7. Supermysigt , vem vill inte sitta där och dricka whisky :) kram Diana

    SvaraRadera
  8. Håller med! Mycket luftigare! Det är så kul när man verkligen får till en ommöblering och inte avslutar med att dra tillbaka det till ursprunget! Älskar korgstolar!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  9. Ja, vilken skillnad ljusmässigt! Och den fina kofferten kom ju också fram på ett helt annat sätt! Snyggt!!
    Tisdagskram från Kate

    SvaraRadera
  10. Det blev liksom mer vårligt... jättesnyggt! kan se runda rottingpuffar där som fotpallar... uj uj va mysigt! (prova ölet Innis&Gunn med whiskydoft...)
    Nu ska bara frosten försvinna, och så ska jag leta fram sånt snöre som man kan göra raka grejor ute med, vaddetnuheter, byggsnöre? för nya rabatten,,,,sen ska jag ut o gräva igen.
    kram elsamarianne

    SvaraRadera
  11. Det blev verkligen mycket luftigare.
    Ha en fin tisdag!
    Kram Bodil.

    SvaraRadera
  12. Vilken skillnad med en lite möbelrockad, väldigt fint

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...