fredag 21 mars 2014

Nya kjolen! Edited by Kate Hudson

Oh la la...


Så himla glad och nöjd blev jag! Glad och nöjd över en ny kjol! 

onsdags släppte Lindex sin kollektion Kate Hudson for Lindex. Jag hade spanat in en kjol, som verkade vara helt i min stil. Hade tänkt åka in och köpa den redan på onsdagen, men det var snökaos på kvällen (och just därför fick jag lov att jobba över på jobbet, också) så jag tyckte inte det var värt att åka in för en kjol... 

Kollade lite på Lindex hemsida under kvällen, och såg att flera av kollektionens plagg redan var slutsålda! Oj, det hade jag inte räknat med. I mitt stilla sinne undrade jag om det skulle finnas något kvar till helgen, då jag skulle kunna åka in? 


Men så kläcktes idén! Eller snarare hjärnan började fungera någorlunda ;) Naturligtvis så ber jag mellantjejen att slinka in på Lindex! Hur svårt kan det va, liksom???  Hon går ju i skolan i stan! Lite undrade jag ju såklart om det skulle finnas någon kvar... och så fick jag ett sms där det stod att hon köpt den! =) Jippi, hoppas bara det blev rätt storlek, blev nästa undran ;) Vilket det tack och lov blev. 
Alltså, den är snyggare i verklighet än på bild. Helt ljuvlig! Söt och lite "vippig" med sin smock upptill och volanger nedtill. Och rosa. och paisleymönstrad. Och kort. Det ser väl varenda människa att "det står Maria på den"!? ;) :)  Ni märker hur nöjd jag är va? ;)

Har ni spanat in något ur Kate Hudson kollektionen?


Maria

14 kommentarer:

  1. Grattis!!! Den bli en favvo
    Kram elsamarianne

    SvaraRadera
  2. Så fin! Jag vill till Lindex......Kram Anette

    SvaraRadera
  3. Jättefin! Tur att du fick tag på en. Den kommer bli perfekt i sommar. Nej, jag har inte varit på Lindex.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  4. Kanon snygg ! Vilken tur att du skickade dottern .Ha en mysig fredag.Kramar Rita

    SvaraRadera
  5. Grattis till kjolen...!!! jag tycker den var snyggare på Din bild än på modellen!! Måste jag nog spana in.... Fredagskram bästa Maria // Kate

    SvaraRadera
  6. Tjoho vad kul!!! Jag har faktiskt inte spanat in kollektionen, men det ska man kanske göra eller kanske inte om allt fint är slut ;-). Gillar även ditt fina halsband!

    Kram Malin

    SvaraRadera
  7. Gud sån söt! Vilken tur du hade. Har missat den kollektionen.

    Ha en fin fredag!

    Kram Lena

    SvaraRadera
  8. Bra när man kan leja barnen att fixa åt en! :)

    Ha en toppen helg!
    Kram Kia

    SvaraRadera
  9. Vilken tur du hade :)

    Önskar dig en fin helg med massor av härlig vårsol!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  10. Åååå den är ju så snygg! Kanon att dottern var i stan!
    Hjälp vad snö ni har (haft?)
    Jag ska nog ta ditt filmtips Butler, mannen jobbar, äldsta sover hos en kompis och lille N han somnar ju tidigt... Sen får jag ju för mig en massa annat iofs när jag är ensam hehe
    Trevlig helg
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  11. Jättefin kjol..
    Älskar Lindex, dem är himla duktiga.
    Fin helg till dig, kram

    SvaraRadera
  12. Söt kjol! Lindex har fått in många fina plagg. Kram Pernilla

    SvaraRadera
  13. Lyllos dig! Kjolen är jättefin! Jag hittade flera plagg som jag var intresserad av den kjolen, byxor, klänning... allt redan slutsålt! På 2 dagar?! Hoppas på att hitta nåt i butik imon när vi ska på shopping, kram Suss

    SvaraRadera
  14. Den kjolen är jätte fin såg den i onsdags på Lindex här i stan
    Kram Linda

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...