måndag 31 mars 2014

Ett helt fång med tulpaner och ett riktigt bra filmtips!

Alltså, kolla bara!

Vilken enorm tulpanbukett Mannen i mitt liv kom hem med igår kväll! 50 vackra frasiga "knarriga" tulpaner i varmt orange. Kan man bli annat än alldeles överväldigad!?

Nu står de så vackert på bordet i vardagsrummet och sprider glädje!  
Även om jag tokgillar vita blommor, så blir jag så glad när någon ger mig blommor i färg. För att någon vågar, liksom ;) När jag inte gör det... 

Måndag kväll nu, och vi ska äta marängsviss och fira mellantjejen som fyller 19. Men först...

Ett tips på en riktigt bra film!


Cirka två och en halv timmes spänning från början till slut. En thriller ni absolut måste se! En riktig nagelbitare! 

Nä, nu smälter glassen... ;)


Maria

14 kommentarer:

  1. Härlig färg på tulpanerna, blommor kan verkligen pigga upp.
    Fin vecka till dig, kram

    SvaraRadera
  2. Åhh vad fina blommor. Ja visst blir man glad när man får blommor och tack för tipset, ska kolla i morgon så att jag kan ligga still. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  3. är så glad för dina filmtips! Tack för dem. Så himla gulligt av mannen din att komma hem med denna vackra bukett! Kram Pernilla

    SvaraRadera
  4. Blir så glad för dina filmtips .Älskar att kolla på film. Vad gulligt av mannen att komma hem med blommor .Kram Rita

    SvaraRadera
  5. Vilken bukett och vilken härlig färg. Kram anette

    SvaraRadera
  6. Wow vilken härlig färgglad bukett! Grattis till dottern på födelsedagen!
    Och tack för alla dina bra filmtips du lämnar :-)
    Kramar Sandra

    SvaraRadera
  7. Älskar dina filmtips. Vilka fina tulipaner du fick. Grattis till dottern.
    Kram helena

    SvaraRadera
  8. Wow, vilken bukett! Inte illa!

    Grattis till dottern!

    Kram Lena

    SvaraRadera
  9. Vilken vacker bukett! Grattis till dottern.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  10. Men himmel o pankaka!
    Vad har du gjort med honom??
    Jag menar 50 st... bara sådär...ååå... undrar om jag ska smyga in datorn framför näsan på min man.
    Jag köpte bara vita blommor förut men nu har jag börjat mer o mer med färg. Man blir ju så glad och man behöver ju lixom inte ha färgen för alltid..;) Mysigt med 19-års kalas! Det har vi här i nov..;)
    Kram Katarina

    SvaraRadera
  11. 50 knarriga tulpaner - vilken lycka!! 50 är så megamaffigt. Så ska en bukett tulpaner vara ibland….<3

    LOVELY!

    Kram

    SvaraRadera
  12. Tack för filmtipset kram Diana

    SvaraRadera
  13. Så vackra tulpaner...och mysigt med att få blommor!!
    Håller verkligen med dej...visst är filmen bra!
    Ha nu en fortsatt härlig dag!! Kram Annika

    SvaraRadera
  14. Wow! :-)
    Bra film! så här: http://ninelin.blogg.se/2013/october/prisoners.html

    Kram N

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...