tisdag 25 mars 2014

Äntligen hemma ;)

Pustar ut...


Så skönt att äntligen få ta kväll. Komma hem till tänd brasa och doftljus som välkomnar en när man kliver in genom dörren, efter en lång dag. 
Tisdagar brukar vara min tidigaste dag på jobbet, eftersom det också är då jag börjar tidigast. Men just idag behövde jag jobba över, samt att vi hade möte i kväll. Det blev en lång dag, med en timmes "hål" mellan jobb och möte. Hem och vända, dammsuga golven typ ;) 
Men nu är jag som sagt hemma och tänker softa resten av kvällen. Slå mig ner i soffan, som fått en lite annan placering efter ommöbleringen i helgen. (Bilden ger en sneak-peek om var fåtöljerna från whisky-hörnan hamnade ;) Kanske äta en våffla? Det är ju ändå våffeldagen ;) 

Har ni ätit någon våffla idag?


Maria

15 kommentarer:

  1. Ta det lugnt och njut av våfflan! Kram Stina

    SvaraRadera
  2. Hoppas att du fått njuta av en våffla, och att du har det gott!!
    Kram Annika

    SvaraRadera
  3. Så skönt att komma hem till...
    Japp här har mumsats våfflor och jag som åt frukost för en vecka framåt i söndags... Är nu två
    Veckor mätt!
    Ha en fin kväll
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  4. Tack för svaret om korgstolarna:).
    Jag har också haft den längsta dagen idag, och det är skönt att slappa i soffan nu.
    Inga våfflor här:)
    Ha en fortsatt skön kväll vännen
    Kram Maria

    SvaraRadera
  5. Har också haft en låång dag o pustar nu ut framför brasan. Hoppas på en bra film lite senare. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  6. Du är verkligen värd en kväll i soffan! Njuuuut:)
    Kram fredrika

    SvaraRadera
  7. Så mysigt det låter att komma hem till tänd brasa och väldoftande ljus efter en lång arbetsdag, hoppas du kan ta igen och njuta av kvällen på bästa sätt!

    Kramar Bella

    SvaraRadera
  8. hoppas du fått en mysig stund i soffan. Kram Anette

    SvaraRadera
  9. Hallå där!
    Men ååååå ååå vad jag gillar färgskalan i ditt vardagsrum. Jag ser allt och jag tror det blev jätte bra..
    Men du menar du att du dammsög under den där timmen? JIsses du är inte klok! Jag hade typ ätit o ätit o ätit lie till..;)
    Här blev det våfflor..;)
    Kram Katarina

    SvaraRadera
  10. Klart att vi har ätit våfflor :), du kanske kunde ha vilat under den där timmen :) kram Diana

    SvaraRadera
  11. Jo det finns fortfarande att köpa nya plattor till cult designs ljuslyktor...jag köpte mina nyligen och då fanns det många fina att välja på :)
    Jag undrar om Fabriken har lagts ner?
    Kramar viktoria

    SvaraRadera
  12. inspirationsfabriken menar jag...söndagsbilden och torsdagstema :)
    Kram

    SvaraRadera
  13. Hoppas du fick ordentligt med vila i går kväll.
    Jodå, två våfflor åt jag. Kram.

    SvaraRadera
  14. Missade det där med våffla, men det bidde lite glass istället.
    Det är fortfarande läge för brasor, för det är kyligt, blåsigt och regnigt, men ingen snö, tack för det.
    Pelletskaminen värmer så gott, och den brinner ju som en vanlig brasa (på speed) och så suckar den lite när pelletsskruven puttar ner dom i brännaren. Men varmt o gott är det. Och det behövs för "mina gamla ben", hihi.
    Ha en skön onsdag
    kram elsamarianne

    SvaraRadera
  15. Gaaaah, vad dryga såna långa dagar är... Sist stannade jag kvar i vår grupplokal och beställde thaimat istället för att jäkta hem emellan! För då jobbade jag 11 timmar sen kvällsmöte..
    Gillar din färgskala i rummet!
    Onsdagskram från Kate

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...