tisdag 14 januari 2014

Testar kameran i nya mobilen och bjuder på rysligt bra filmtips!

Go kväll denna smått sena tisdag!

Hämtade ut min nya mobil på posten idag och har med god hjälp av Mannen i mitt liv fixat över allt som fanns i den gamla in i den nya. Sen var det dags att kolla vad kameran gick för, för det är ju bland det viktigaste med mobilen nu för tiden ;) 

Måste nog säga att den känns helt okej! =)  Bilder knäppta utan blixt inomhus här under kvällen. Ska bli kul att fota lite mer, även när Mr Canon inte är med ;) 

Är det någon som gillar spökfilmer? 

bild via

Om ni gillar rysare, som är baserade på verkliga händelser och handlar om "det övernaturliga" så ska ni absolut se denna film! Riktigt riktigt bra! Jo, den är lite läskig men på ett sånt där skönt nervkittlande sätt ;) Gillar den för den känns trovärdig, sen är det ju upp till var och en att tro på spöken och "det övernaturliga" ;) 

Tror ni på spöken? ;) 


Maria

5 kommentarer:

  1. Men du, det vart fina bilder. i bland där det skönt att bara ta med mobilen och slippa konka på stor kamera, mobilen har man ju ändå med sig. Kram Anette

    SvaraRadera
  2. Kul med ny mobil. Blev ju väldigt bra bilder med tanke på att det är mörkt och du inte använde blixt.
    jag är livrädd för rysare, så det är inget för mig.
    Kram Helena

    SvaraRadera
  3. Ser bra ut. Min nya mobil är inte så dum den heller men har inte testat så mycket ännu. Men som alternativ till att släpa tung kamera är det ju toppen.
    Spökgrejer...nej tack där avstår jag nog helst. Blir lite lätt skrämd av sånt.
    Kram Anette

    SvaraRadera
  4. Verkar var bra kamera i den mobilen! Ohhh, verkar rysligt spännande. Jag tittar inte på The Grudge, det är bara för mycket för mig... Men den här kanske, för spöken tror jag på, absolut, så är vi inte ensamma!!
    Onsdagskram från Kate

    SvaraRadera
  5. Vad blev det för mobil? Bra kamera, iaf! Inga spökfilmer för mig, och jag väljer att inte tro på dem heller. Då skulle jag bli ännu mera mörkrädd!
    Kram

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...