tisdag 31 december 2013

Gott Nytt År!

2013-12-31

Årets sista dag och jag vill tacka er alla som läst min blogg under det gångna året. Tack för alla fina hälsningar ni lämnat hos mig! 

Här har vi en nyårsafton där Mannen i mitt liv och jag firar inte bara nyår, utan även 23:årig förlovningsdag. 


Det blir ett firande med svägerska, svåger och deras dotter. Det blir spa-bad, skaldjur och bubbel. Säkerligen kommer vi också att få beskåda grannars fyrverkerier runtom. Själva har vi lagt av med sådant då vår stora vovve är extremt rädd för smällare. I år har vi gett honom något lugnande så jag hoppas att han ändå kommer få en någorlunda behaglig kväll.
Ser ni min vackra nyårsbukett som jag fick av gästerna! Det låga arrangemanget fick jag av svärföräldrarna på julafton. Härligt när folk vet vad man uppskattar och gillar ;) 



Jag önskar er alla ett riktigt Gott Nytt År och hoppas att ni fortsätter läsa min blogg även under 2014 :)



Maria 

17 kommentarer:

  1. Grattis på förlovningsdagen!

    Önskar dig och de dina ett riktigt gott nytt år!
    Kram Linda

    SvaraRadera
  2. Gott nytt år Maria! Tack för att du skriver och delar med dig av din vardag och ditt mysiga, fina hus. Jag fortsätter att komma hit till dig även nästa år skulle bara fattas annars. Låter som om det kommer bli en här lig kväll. Här har vi bara två timmar kvar. Sitter och slöar och myser I väntan på tolvslaget. Firat själva med god middag I år, barnen är ju uppe I ottan så man orkar inte festa så länge numera.
    Tack för att du kikar in till mig och blivit en god bloggvän.
    Kram Anette

    SvaraRadera
  3. Gott Nytt År finaste du! Så glad för allt du delar med dig och att du alltid skriver så fint hos mig. Du betyder massor!

    Stor kram <3
    Lotta

    SvaraRadera
  4. Så fin bukett! :)
    Önskar dej ett gott nytt år!
    Många kramar...

    Pss... du ser inte ett dugg löjlig ut i din fåtölj ;)

    SvaraRadera
  5. Ett riktigt Gott Nytt År önskar jag dig

    SvaraRadera
  6. Grattis! Och tack själv för en trevlig och mysig blogg. Är glad att jag hittade in till dig. Låter ur-mysigt med spa-bad- hoppas på en sån under 2014....
    kram elsamarianne

    SvaraRadera
  7. Grattis till förlovningen och jag önskar er ett Gott slut och ett Gott Nytt år. Vi blev också rekommenderade att ge Doris lugnande fast vi inte vet hur hon kommer reagera, så vi började igår och hoppas kvällen blir bra för alla små fyrbenta.
    Kram Helena

    SvaraRadera
  8. Grattis till er på förlovningsdagen och hoppas ni får en mysig kväll! Här ska vi ta med oss hundarna till goda vänner och jag hoppas det kommer funka, det är mest Chippen som tycker det är jobbigt och värst är det ju vid 12-slaget!
    Önskar dig ett riktigt Gott Nytt År! Kram Suss

    SvaraRadera
  9. Grattis till er långa kärlek! Och jag önskar dig ett underbart nytt år!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  10. Grattisttis på förlovningsdagen! Gott nytt år önskar jag er för jag känner ju några fler nu i er familj :-) Hoppas er kväll blir mysig och härlig på alla sätt. Kraaaaam Pia

    SvaraRadera
  11. Önskar dig ett riktigt Gott Nytt År. Ska bli roligt att följa dig 2014.
    Kramar Maria

    SvaraRadera
  12. Klart att vi "ses" nästa år också!
    Ett riktigt Gott Nytt År!!

    kram lisa

    SvaraRadera
  13. Jag önskar dig ett riktigt gott nytt år. Kram Anette

    SvaraRadera
  14. Önskar dej detsamma, vännen! Kram Annika

    SvaraRadera
  15. Hoppas ni får en riktigt trevlig kväll:)
    Gott Nytt År till dig och de dina!

    SvaraRadera
  16. Grattis i efterskott på förlovningsdagen!

    Önskar dig en fin start på det nya året!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  17. Gott Nytt År Maria! Hoppas ni hade en riktigt mysig nyårsafton! Kram Camilla

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...