måndag 21 oktober 2013

Snyggt för små fötter

Det hör inte till vanligheterna...


... att jag tipsar om kläder och skor för barn, på min blogg...

Men nu är det så att Mellantjejen och Minstingen har väääldigt små fötter... fötter som platsar på skobutikens barnavdelning... (mellan strl 32-34...)
Det är inte lätt att hitta skor, som faller dem i smaken, kan jag lova er! Speciellt inte till Mellantjejen! (Minstingen är lite åt "Converse-typen, så det underlättar)

Ofta tycker Mellantjejen att skorna på barnavdelningen känns lite "barnsliga", med lite glitter här, blommor där, eller annat som hon, som 18-åring, inte gillar ;) Men så hittade hon faktiskt två par riktigt snygga på Skopunkten! (Där man dessutom får andra paret för 50%, eller tredje paret gratis, vid samma tillfälle)

Ett par bruna ankelhöga boots och ett par svarta stövlar. Och för en gångs skull var hon riktigt nöjd! Och då blir så klart mamman också nöjd och glad!

Så ni med väldigt små fötter, eller med barn som gillar lite "vuxen" stil på skor... besök Skopunkten ;)


Maria

Tack än en gång för alla fina och varma ord! 

6 kommentarer:

  1. Riktigt fina boots och stövlar!!! Är barnen glada och nöjda är mamma det också, ja precis så är det:) Det finns inget som påverkar en så som när ens barn är ledsna.

    Ha en fin dag!!
    kram lisa

    SvaraRadera
  2. Snygga boots och stövlar!! Min yngsta har problem åt andra hållet...då hon ibland behöver stl 41..
    Är du i Gbg någon gång...finns där en affär för just "små" fötter!
    Ha en härlig dah!
    Kram Annika

    SvaraRadera
  3. Snygga! Ja det där med skor,,, I vår familj har skoinköp varit källa till stor vånda. Hos mor i huset i alla fall, som gärna överlät uppdraget till någon som var bättre lämpad tålamodsmässigt... För att vara ärlig, så är jag lika gnällig själv, när det kommer till skodon... just nu saknar jag mina väl ingångna gummistövlar som tyvärr läcker som ett såll, så jag... ja just det,,, behöver köpa nya. Gaaah
    kram elsamarianne

    SvaraRadera
  4. Det är jättesvårt att hitta snygga skor både till barnen och sig själv tycker jag! Innan barnen för 100 år sen hade jag hur mycket skor som helst! Jag förstår att ni var nöjda med era fynd!

    Ha en fin vecka! Kram jenny

    SvaraRadera
  5. Riktigt snygga skor, förstår att dottern är nöjd. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  6. Coola skor till tjejerna kram diana

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...