torsdag 31 oktober 2013

Moodboard oktober

Temat hos Fabriken denna veckan...


Mood-board

Jag har kikat in till Fabriken varje dag, för att se vad för tema, torsdagen skulle bjuda på. Inte förrän i morse, såg jag att det var "Moodboard"
Ojojoj... tänkte jag... vad skulle jag hinna få ihop då? Efter arbetsdagens slut??? Att fota på kvällarna, utan dagsljus är inte lätt, tycker jag i alla fall. Att redigera ihop lite höstliga inredningsbilder till ett collage verkade för tidsödande, då jag måste plocka bilder ifrån macen via usb över till den gamla datorn för att använda redigeringsprogrammet... I-landsproblem på hög nivå! 
Så tänkte jag till "Vad har oktober inneburit för mig?"  Jo, kärlek! Mycket kärlek! Först var vi ju på Kefalonia och bara hade det bra. Jag, Mannen i mitt liv och de två yngsta döttrarna. Njöt av god mat, sol, bad och att bara få vara tillsammans! (Därav solhatten, jag köpte där, och den hjärtformade stenen som en av döttrarna plockade till mig
När vi kom hem firade jag och Mannen 20:årig bröllopsdag och 23 år tillsammans(Därav mina ringar). En tråkig händelse av privat sort dök ju också upp plötsligt och oväntat. Omvälvande men ändå i detta tråkiga så känner jag KÄRLEK till mina nära och kära. Glad att jag har dem! Och Mannen i mitt liv kom hem med rosor (som alltså lever kvar ännu) när jag så väl behövde dem! KÄRLEK! 
Så min oktober-moodboard får helt enkelt bli 
KÄRLEK

Maria

För fler tolkningar av temat, titta in HÄR

11 kommentarer:

  1. En jättefin oktober moodboard tycker jag. Kram Pia

    SvaraRadera
  2. Den finaste moodboarden, finns inget bättre än kärlek. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  3. Såg att du blev framröstad (jag har röstat flera ggr) till veckans blogg på besökstoppen. Stort grattis! :)

    Kram Linda

    SvaraRadera
  4. Vilken härlig moodboard. Kärlek är verkligen härligt tema.
    Kram Helena

    SvaraRadera
  5. Vilket fint moodboard och tema!
    Trevlig kväll
    Kram Maria

    SvaraRadera
  6. Underbar moodboard du gjort! Fin tolkning och fint foto! Håller med dig det är svårt att fota på vardagarna, jag stimmade runt på lunchen enda tiden jag varit hemma idag som det funnits lite ljus... Kram Suss

    SvaraRadera
  7. Underbar bild och tolkning.

    Kram Eva

    SvaraRadera
  8. Vilken vacker tolkning. Kram.

    SvaraRadera
  9. Underbar tolkning!

    Önskar dig en fin allhelgonahelg!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  10. Alla behöver vi kärlek!
    Ha en toppen helg!
    Kram Kia

    SvaraRadera
  11. Kärlek, det bästa som finns! :)
    Fin tolkning!
    Ha en fin helg!
    Kram Mia

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...