torsdag 10 oktober 2013

Finaste vinkylaren och inredningsboken "Welcome Home"

Alltså kolla in denna!


Snyggaste vinkylaren på gatan! ;) Jag köpte den på homepartyt jag hade för några veckor sedan. Det var därför värdinnegåvan,som också var en vinkylare, fick bli en super snygg kruka ;) Den här är större och snyggare. Samtidigt så stilren. 


Champagnen som vi drack igår kyldes snabbt ner när vi fyllde vinkylaren med is. Känns så lyxigt att ha den intill sig på bordet. Och champagnen, som vi firade med... mmm så god! Torr, kall men inte gratis ;)


På vårt soffbord ligger nu den nya fina inredningsboken, som damp ner ute i brevlådan i tisdags (Bara det gjorde ju tisdagen till en helt okej dag ;). En tjock bok med lyxig pärm och frasiga blad. Gillas mycket! 


Boken är gjord av Leila Lindholm och Ulrika Magnusson och är fylld med inspirerande bilder. Nästan uteslutande i min smak! 
Leila skriver i introduktionen:
 "För mig är det viktigt att trivas i mitt hem - det har en inverkan på livet som är större än man tror. Mitt mål är att vakna upp i en inspirerande och trivsam miljö och känna "Yes, tänk att jag bor här". Det är Livskvalitet"
Det skulle kunnat vara mina ord! Det är exakt så jag känner när det gäller inredning och vårt hem. Boktips till er som gillar kolonial stil, new england, country... (som jag!;)


Maria

P.s Tack snälla fina för alla gratulationer, igår, på vår bröllopsdag! =)  


14 kommentarer:

  1. Hoppas ni hade en mysig bröllopsdag stor kram raring/Diana

    SvaraRadera
  2. Verkligen fin vinkylare och med riktigt god champagne i... Lyx det på hög nivå, precis som det ska vara på bröllopsdagen!
    Japp, jobbar precis som du gjorde. Minst 10 timmar i4 dagar och en ledig rullande dag. Nackdelen är långa dagar, jobbar alltid mellan 06.00-17,00 utan rast. Men jobbet har ju även många fördelar jag gillar!!!
    Önskar Dig en fantastisk dag idag, trots regn... Kram Kate

    SvaraRadera
  3. Bra sagt om inredning. Den boken måste jag kolla in. Kraam Pia

    SvaraRadera
  4. Så himla fin. Hoppas ni fick en mysig dag igår. Kram.

    SvaraRadera
  5. Vinkylare, hur klarar man sig utan en sån? Min gamla, i keramik, du vet en sån som var poppis förr, har gåttikras. Så jag borde kolla in en ny... Den där var verkligen ur-snygg!
    Och likaså den boken. Har insett att när man flyttar från landet, countryliving big time, till en modern lägenhet, så känns inredningstidningarna ointressanta. Man saknar inspirationen... får kolla in den där, verkar lovande.
    kram elsamarianne

    SvaraRadera
  6. Ett stort GRATTIS i efterskott!! 20 år som gifta är absolut värt att firas:)
    Mycket snygg vinkylare!!

    Ha det gott!!
    kram lisa

    SvaraRadera
  7. Riktigt fin vinkylare det där. Blev intresserad av inredningsboken med man kanske får ta och skaffa hem en.
    Ha en fin dag nu, här ska jobbas kväll 15-21 kort pass men ganska skönt.
    Kram Linda

    SvaraRadera
  8. Vilken fin vinkylare. Perfekt att fira bröllopsdagen med god champagne. Kram Camilla

    SvaraRadera
  9. Jättesnygg vinkylare. Och jag är himla nyfiken på den där boken, den måste jag bara köpa:) jag har kikat igenom din blogg lite och vilken fin blogg du har. Jätteroligt att hitta hit. Hoppas att du har en fin kväll! Kram Linnéa

    SvaraRadera
  10. Så fin och boken är jag riktigt nyfiken på, måste ha.
    Kram

    SvaraRadera
  11. Grattis till era 20 år. Vad fin vinkylare. Den ser fin ut den där boken också. Kram Nilla

    SvaraRadera
  12. En champagnekylare är lyx och din är verkligen läcker!
    Boken skulle man gärna sätta klorna i en regnig dag ;)

    Trevlig helg!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  13. Skulle precis vara mina ord också. Läser gärna den boken jag med tror jag :-)

    Kram N

    SvaraRadera
  14. Grattis i efterskott på bröllopsdagen.
    Vad fin vin/champange kylare.
    Den boken skulle jag hemskt gärna vilja ha.
    Ha en fin fredag.
    Kram Bodil.

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...