torsdag 12 september 2013

Vardagsrum

Torsdagstema hos Fabriken denna veckan är vardagsrum.


Så varsågoda... här kommer vårt vardagsrum! Både som helhet och i detalj ;)

Vårt vardagsrum är inte så stort, ingen plats där vi sitter hela familjen tillsammans och ser på TV (Nu är det väldigt sällan som vi ser på samma program samtidigt ;) utan vi har valt att göra ett Tv-rum på övervåningen istället :)

Det är som två delar i vårt vardagsrum. En del där Tv´n finns och så har vi en del som vi här hemma kallar för "whiskyhörnan" (Fast det är bara en person i denna familj som gillar whisky... och det är inte jag ;), där det lika gärna kan drickas en kopp förmiddagskaffe ;)

Vardagsrummet är fyllt av diverse detaljer. 

Ganska mycket gamla saker, faktiskt. 





Det blev en sen titt in i vårt vardagsrum,(Har haft homeparty här ikväll, men mer om det en annan dag) och det verkar som att temat dröjer på Fabriken, denna vecka?  Men så småningom kan ni säkert se fler bidrag länkade från FABRIKEN!


Maria

14 kommentarer:

  1. Du har så fint hemma hos dig! Kan riktigt se alla tjejer sitta där och kolla in saker!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Så snyggt! Vad många fina detaljer du får in i din inredning! GIllar whiskyhörnan men inte whisky ;) kram Suss

    SvaraRadera
  3. Gomorgon Maria!
    Tittar in så här tidig morgon med en kopp kaffe i handen och önskar lite att jag satt i din whiskyhörna istället. Ditt vardagsrum är verkligen mysigt och roliga och fina detaljer. Hemma hos mig blir det inte så himla många "snygga" installationer utan mera högar med barnböcker och leksaksdepåer mitt på golvet som jag sedan snubblar över när jag skyndar mig från ena änden till den andra av huset. Det var därför som jag blev så sugen på att sitta i din hörna för det inger ett lugn som jag inte har :-)
    Ha en härlig fredag!
    Kram Anette

    SvaraRadera
  4. Älskar ditt vardagsrum , inger lugn och harmoni kram Diana

    SvaraRadera
  5. Vilket fint vardagsrum du har! Tror inte jag sett det så i sin helhet förut. Mysigt med whiskeyhörnan. Fina detaljer.
    Ha en fin fredag
    Kram Maria

    SvaraRadera
  6. Jättefint har ni det!
    Mysigt med en whiskeyhörna också..:-)

    Kul med homeparty!!

    Önskar dige n fin fredag
    KRAM Susanne

    SvaraRadera
  7. Vilket härligt vardagsrum!!! Fint, ombonat och inbjudande!! och många små läckra stilleben!! Homeparty låter spännande...

    Trevlig helg!!
    kram lisa

    SvaraRadera
  8. Heeeeeeej!
    Men åååå.. ni har det så fint!
    Jag älskar alla stora fönster..
    Tapeten är helt underbar och jag tycker du har fått till en underbar mix av gammalt o nytt.;)
    Ha en fin helg nu!
    Kram Katarina

    SvaraRadera
  9. Mmmm.....jättefint! Helt ljuvligt rum med mycket ljus, vackra detaljer, fina färger.....där vill man sitta och bara njuta!

    Ha en skön helg i ert vackra hem Maria!!

    KRAM
    Lotta

    SvaraRadera
  10. Fint! Tokgillar tapeten! Och i den whiskeyhörnan skulle jag också kunna tänka mig att ta en whiskey!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  11. Så fint vardagsrum Ni har! Så ombonat och mycket härliga detaljer. Gillar verkligen tapeten..
    Kram Kate

    SvaraRadera
  12. Verkligen fina saker från Zbh!
    Oooh! Måste fråga - vad är det för tapet i bakgrunden på bilden med en handduk med en stor svart stjärna?? Gillar!!

    Härligt vardagsrum du har!
    Trevlig fortsatt helg!

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...