fredag 6 september 2013

Torsdagstemat som blev ett fredagstema - Moodboard

Fredag igen då! 


Hos Fabriken har man flaggat för att veckans torsdagstema är "moodboard". Några dagar innan "deadline" signalerar man att det blir ett fredagstema. Det körde ihop sig någonstans ;) Men vad gör väl det? 
Min moodboard passar lika bra att visa en fredag som en torsdag! Min moodboard förmedlar en av de alla  känslor som finns inom mig just nu. Reslusten ;) Den symboliserar resan som står för dörren. Om några veckor tar flyget oss till den grekiska ö-världen och Kefalonia. Ska bli så skönt att få ännu mer sol innan hösten tar tag i oss på riktigt. 

För att se fler fina moodboards tittar ni så klart in till FABRIKEN! Dessutom... Trevlig helg på er!


Maria

11 kommentarer:

  1. Fin "fredags"moodboard du har fått till!
    Ha en härlig fredag, kram Suss

    SvaraRadera
  2. Åh, vad härligt med en utlandsresa. Skulle sitta fint nu. :0)

    Önskar dig en trevlig fredag.
    Kram Linda

    SvaraRadera
  3. Här rycker det också i res-nerven! Hoppas att ni får en underbar semester! Kram

    SvaraRadera
  4. Charmigt klot!

    Å så härligt att åka till värmen! :)
    November skulle passa mig bäst, de är den tråkigaste månaden på året. Förutom att ena sonen fyller då ;) Så du bokar väl i november åt OSS nu? ;) hihi.

    Ha en mysig fredag.
    Kramar

    SvaraRadera
  5. Javisst ja, det glömde jag bort. Happy friday! kram N

    SvaraRadera
  6. Ett resemood! Härligt! Man längtar ju nästan ihjäl sig när resan närmar sig :-) Ha det gott!

    SvaraRadera
  7. Tittar in och önskar en trevlig fredag!
    Kram
    Anneli

    SvaraRadera
  8. Härlig moodboard! Underbart att sticka iväg så här i september och förlänga sommaren!
    KRAM och ha en underbar helg!
    Judita

    SvaraRadera
  9. Vilken härlig moodboard. Jag har också sån himla reslust. Kram.

    SvaraRadera
  10. Nyss hemkommen från semester och födelesdagsfirande, så kan jag förstå känslan... men att vi skulle få så fint väder när vi kom hem, var ju en bonus... imorgon packar jag kylväskan och ger mig ut på sjön/havet en sväng...
    kram elsamarianne

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...