lördag 14 september 2013

Homeparty

Inredning är bland det bästa jag vet! 


Ja, inredning är ett stoooort intresse. Jag fixar och grejar, byter plats på saker och ordnar med stilleben stor del av min lediga tid ;) Inte för att jag inte är nöjd, utan för att det är så vansinnigt kul. 

Det händer att någon frågar mig om tips eller råd och det delar jag gärna med mig av. 

Jag tycker också att det är så himla kul att träffa folk, vid olika tillställningar, så då passade det ju bra...


... att bjuda hem ett gäng vänner på inredningsparty. Min kollega säljer för Zelected By Houze, och det är något jag tittat på mycket. 

Jag tokgillar deras sortiment! Det var så kul att se alla fina sakerna utplacerade i vårt hem. Kändes som att de var gjorda för mig ;) Skulle kunnat köpa det mesta, som hon hade med sig,  om jag hade plats och råd ;)

Men faktiskt... det är prisvärda produkter måste jag säga! Kan verkligen rekommendera er att titta in på deras hemsida som ni hittar HÄR

Några saker köpte jag förstås, men vilka får ni se när de kommer ;)
En av sakerna jag köpte finns på en av bilderna och en sak skymtar. Den som vill kan ju gärna gissa vad ;) Det blev en mycket trevlig torsdagskväll med ett gäng fina tjejer!


Gillar ni homepartyn? 


Maria

9 kommentarer:

  1. Kan Fru Wiker köpt några kuddfodral, eller de kraftiga ljusstakarna..?!
    Mycket snyggt var det i alla fall. får kika in på deras hemsida!
    Önskar Dig en skön lördag, kram Kate

    SvaraRadera
  2. Jag vet ju vad du köpte men ska inte avslöja.. Mina ljusstakar är med på sista bilden. Älskar också alla saker.. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  3. Vilket kul party! inredning... kan ju inte bli bättre grejer att kika på!

    Vad roligt att se helheten i ditt vardagsrum i inlägget nedan! Superduperfint!!

    Ha en go lördag!

    SvaraRadera
  4. Verkligen väldigt fina saker de har! Så synd att jag inte kunde komma, hade varit så kul att träffa dig och se ditt fina hem också. Men ibland kör det i hop sig bara som du vet. Tror det är ett kuddfodral, eller? Kramar Nilla

    SvaraRadera
  5. Så mycket fint! Roligt med inredningsparty. Snygga ljusstakar.
    Ha en fin kväll
    Kram Maria

    SvaraRadera
  6. Så kul med inredningsparty!! massor med fina saker.
    Snyggt o fint vardagsrum du har, kul att se helheten.
    Ha en härlig kväll
    Kram

    SvaraRadera
  7. Men vad kul med homeparty och vad mycket fina saker!
    Jag tror du köpte kuddfodral :)
    Kram viktoria

    SvaraRadera
  8. Oj, vad mycket fint.Tycker att det är trevligt med homepartyn kram Diana

    SvaraRadera
  9. Åh vad kul! Ett sådant party hade jag velat komma på :-). Så mycket fint och snyggt det fanns. Förstår att du vill ha. Tror inte du köpte kuddfodral då du ju syr dem själv. Men kanske de långa ljusstakarna på sista bilden.
    Kram Anette

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...