tisdag 24 september 2013

Den rosa paisleykudden

Det där inredningspartyt jag hade för ett par veckor sedan...


Det fanns två saker i sortimentet som jag bara visste att jag skulle köpa! Två saker som jag liksom hade förälskat mig i på stört...


Och inte var det en kudde, inte! Nej, jag syr ju kuddar själv så det var inte aktuellt.  (Fast det är konstigt att jag tänkte så... jag har ju redan ett gäng köpekuddar????;)  En del av er tänkte ju samma som jag där, när ni skulle gissa vad jag hade köpt ;) 

Men så hände något inom mig när jag träffade på kudden. Den kudden... Ja, det var ju inte vilken kudde som helst... den var rosa, det var paisleymönster på den... och den hade en tassel fastsatt i en öljett. Ni fattar att den bönade och bad om att få bo i vår soffa i TV-rummet?! ;) Jag kunde inte motstå den!


Nu ligger den där och myser tillsammans med de andra kuddarna. (Många av oss har ju kommit överens om att man inte kan få för många kuddar...;) Den passar ju så otroligt bra in där tillsammans med de andra sakerna i rosa toner. Och om allt går som det ska så sitter det snart en fondtapet på väggen där i rummet också. En mörkt lila-brun, med... paisley mönster! 

Nu är det strax dags att slå sig ner i just den soffan och mumsa i sig lite tisdagsfika! :) Choklad-fyllda varma bananer med en klick vaniljglass... vad sägs om det? ;)

Och de där två sakerna som jag hade förälskat mig i, och även köpte... ja, de får ni kanske se i morgon ;)


Maria

9 kommentarer:

  1. Det gjorde du alldeles rätt i, att du köpte den där finfina kudden! Passar ju hur bra som helst där och till allt det rosa! Bra val!
    KRAM
    Judita

    SvaraRadera
  2. Vilken snygg kudde och kuddar kan man aldrig få för mycket av ;)
    Kram
    Anneli

    SvaraRadera
  3. Jättefina och passar jättebra i din soffa! Och vad mysig din kväll lät, och god;)
    Hoppas du har mysigt!

    Kram fredrika

    SvaraRadera
  4. Vad fint det blev. Jag ar packat upp mitt idag och ska väl piffa till det här så småningom. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  5. Jättefin kudde, förstår att du ville ha den för den passar ju så bra! Dom där tapeterna låter snygga också, jag gillar brunt!
    Fikat låter jättesmarrigt :)
    Kramar viktoria

    SvaraRadera
  6. Det finns saker som bara fullkomligt skriker "ta med mig hem"!!! och på nåt märkligt vis så känner dom på sig att dom kommer att passa in väldigt fint där dom hamna... kuddar kan man aldrig ha för många, som sagt...
    Å du, vilket fika...
    kram elsamarianne

    SvaraRadera
  7. Hi hi...du och dina kuddar!Men förstår att den ropade...för den passar ju så bra in!
    Låter som en smaskig fika!!! Ha en fortsatt härlig onsdag! kram Annika

    SvaraRadera
  8. Jättesnygg kudde och håller med kuddar kan man aldrig få för många av :)

    Kram Eva "Razzy"

    SvaraRadera
  9. Den är ju riktigt snygg ;) Klart du inte kunde låta bli den.
    Har funderat på den gråa, och hoppas någon av mina vänner ska ha homeparty snart, för jag orkar inte ordna ett nu..

    Ha en fin fredagskväll! Mys med kudden i soffan vettja ;)
    Kramar

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...