onsdag 4 september 2013

Alltså.... Jag vann!!! =)

Ibland har man turen med sig!


För någon vecka sedan hade den HÄR tjejen en fin utlottning. Ett presentkort på 500 Kr, att handla för i den HÄR webshopen. Det man skulle göra för att delta var bland annat att berätta vad man skulle välja att köpa för pengarna.

För mig var valet hur enkelt som helst! Trots att man kunde köpa fina klänningar (Man kunde ju tro att klännings-tokiga jag skulle utöka garderoben med ännu en, faktiskt! ;), så var det solklart att jag ville ha den här fina ljusstaken gjord av den HÄR tjejen! 

Jag ville verkligen vinna, men vågade knappt hoppas... Kan säga att jag nästan hoppade högt när jag såg vem som var vinnaren, när jag klickade på länken! Nu skulle ljusstaken bli min, minsann! 
Igår låg den i postlådan, när jag kom hem. Så tisdagar kanske inte är så tokiga ändå?! ;) (Fast det är nog mest ordet tisdag som klingar lite sämre, i mina öron, det är absolut inte så att varje tisdag känns hemsk på något vis, om nu någon trodde det?;)
Ljusstaken ska så klart placeras i vårt TV-rum, bland de andra rosa tonerna, på bordet :) 

   Brukar ni vinna i utlottningar?  


Maria

26 kommentarer:

  1. Grattis turgumma där. Vad snygg den ljusstaken är fin färg Fniss! Kraaam Och du, vi ses snart.

    SvaraRadera
  2. Men grattis! :) Vilken snygg ljusstake! Det är kul att vara med i utlottningar men den här hade jag missat!
    kram viktoria

    SvaraRadera
  3. Grattis till vinsten och en fin ljusstake valde du också :-) Visst är det kul att vara med i utlottningar... tre ggr har jag haft turen att vinna och varje gång är det lika kul att öppna paket även om man vet innehållet ;-)
    Tisdagar är en lååång dag, veckans tråkdag ;-)

    Ha en fin dag
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  4. Grattis!! Vilken ljuvlig ljusstake du har valt!!
    Jag har faktiskt vunnit några gånger här i Blogglandia, jättefina vinster! men annars är det dåligt, ingen turgumma här inte.

    Ha en fin dag!
    kram lisa

    SvaraRadera
  5. Grattis :). Ljusstaken är fantastiskt fin!!
    Ha en toppendag.

    Kram Ulrica

    SvaraRadera
  6. Nä, jag har då ingen tur när det gäller utlottningar.
    Grattis till den fina vinsten.

    SvaraRadera
  7. Grattis till vinsten, vilken fin ljusstake du valde! Nej någon tur i utlottningar och på spel har jag inte. Vinner i princip aldrig. Dock har jag hört att om man har otur i spel har man tur i kärlek ;). Ha en fin onsdag! Kram Camilla

    SvaraRadera
  8. Grattis! Och så bra med en bra sak på en tristdag, jag menar en tisdag! Bra val av pris. Ljusstaken är jättefin.

    SvaraRadera
  9. Grattis och vad kul att du fick något du verkligen ville ha. den var jättefin.
    Ibland tycker jag att jag har vunnit, men nu var det ett tag sedan.
    Kram Helena

    SvaraRadera
  10. Ljusstaken är underbar både färg och modell. Nä inte vinner jag något å andra sidan försöker jag aldrig heller. Ungefär tre gånger om året slinker det ned en trisslott i min plånbok det är allt och inte hinner jag läsa bloggar som jag gjorde förr så inget försök där heller:)
    Ha en fin fortsatt vecka.
    Kram/
    Berit

    SvaraRadera
  11. Grattis grattis Maria! Ja för att vinna måste man ju spela bra gjort tycker jag. Här står äldsta dottern för vinsterna i vår familj, själv har jag inte mycket tur i sånt fast å andra sidan så "spelar" jag inte hellet så ofta.
    Vet du förresten att jag har samma ljusstakar som den men mina är i silver (äkta vet jag ej) och jag har ett par. Kommer från min farmor och farfars hem och är rätt gamla men annars exakt lika din.
    Kram Anette

    SvaraRadera
  12. Stort grattis till vinsten och den ursnygga ljusstaken!!! Precis min stil!
    Tisdagen blev räddad....:)
    Kram Kate

    SvaraRadera
  13. Grattis vad roligt att du vann.
    Det var en väldigt fin ljusstake det där.
    Ha en bra dag
    Kram Linda

    SvaraRadera
  14. Grattis, oh va fin den va!

    Ja visst är de kul o vinna. Har vunnit några gånger o blir lika glad o förvånad varje gång :)

    Ha en bra dag
    Kram Camilla

    SvaraRadera
  15. Åh grattis!! Så snygg, de där har jag suktat över många gånger. Kommer att passa in perfekt i ditt fina hem!

    Kram kram
    Susanne

    SvaraRadera
  16. Grattis :) den passade fint kram Diana

    SvaraRadera
  17. Grattis!!! Vinner sällan
    Kram

    SvaraRadera
  18. GATTIS! Ja!! Jag vann faktiskt idag! Har aldrig vunnit på en blogg förut, så det kändes superkul!
    Kram kram! Judita

    SvaraRadera
  19. Grattis till den fina vinsten!

    Kram Linda

    SvaraRadera
  20. Grattis till den fina ljusstaken! Jag har vunnit några gånger, och man blir så jätteglad:)
    Ha en fin kväll
    Kram Maria

    SvaraRadera
  21. Grattis, vad kul. Väldigt fin ljusstake oxå..
    Kram

    SvaraRadera
  22. Det var en riktigt fin ljusstake, grattis! Jag brukar sällan vare sig delta eller vinna i tävlingar men kanske skulle jag själv anordna en i min egen blogg? Det vore kul att ge bort något fint.

    SvaraRadera
  23. Åhh!! Grattis grattis va kul!! Superfin ljusstake:)

    Kram fredrika

    SvaraRadera
  24. Men vad roligt, grattis ! Jätte fin ljusstake.
    Kram Pia

    SvaraRadera
  25. Grattis, va roligt! Jättefin ljusstake! Jag har vunnit i en utlottning hittills, men hoppas på att det kan bli fler... :)
    Kram kram

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...