söndag 18 augusti 2013

Söndagsbilden (en fullträff ;) )

Säsongens första söndagsbild


Vi hade goda vänner hemma på middag igår. Vännerna från Melittafiltret, ni vet ;) (Ni som inte vet, och blev nyfikna kan läsa storyn HÄR) Med sig hade de en, som de uttryckte sig, "Högst symbolisk gåva"... 

Alltså... mitt i prick, tyckte både jag och Mannen i mitt liv... En fullträff, helt klart! Den gåvan är ju så mycket jag som det kan bli... En stooor trärulle med snöre! Och även om jag nog aldrig sagt det till så många, så har jag en förkärlek för gamla saxar! (om just den här är gammal eller ny, vet jag inte men själva stilen, liksom!) Snyggt inslaget i cellofan var det också ;) 
Så klart att det får bli säsongens första bidrag till Fabriken! Titta gärna in HÄR för fler söndagsbilder!


Maria

15 kommentarer:

  1. Mitt i prick! Förstår att du gillar den!

    SvaraRadera
  2. Väldigt fin gåva!
    Kram viktoria

    SvaraRadera
  3. Vilken fin gåva!

    Kram Linda

    SvaraRadera
  4. Roligt med presenter som träffar mitt i prick. Jag blir otroligt glad för blommor eller vin och det vet ju vännerna förstås.

    SvaraRadera
  5. Vilken härlig svartvit bild!! Fin present... samma smak som jag för samma rulle hittas här också :-) Ha det gott!

    SvaraRadera
  6. Så fint! Passade ju perfekt till en duktig sömmerska :) kram Suss

    SvaraRadera
  7. De är ju så fina de där snörrullarna! Gillar gillar gillar!

    SvaraRadera
  8. Vilken present! Perfekt:). Skulle gärna vilja ha den rullen:).
    Ha det gott
    Kram Maria

    SvaraRadera
  9. Fin present. Ha en ny fin vecka. Kram Mimmi

    SvaraRadera
  10. Rulle med snöre....bingo! Vill ha och bara njuta av jag med ;)))


    Jättefint!

    Stor kram, ha en fin vecka xoxo

    SvaraRadera
  11. Va kul med en sån fullträff! Och de är ju så fina de där trådrullarna.
    Hoppas du har en skön söndagskväll!
    Kram kram

    SvaraRadera
  12. En perfekt present :) fina söndagsbilder stor kram Diana

    SvaraRadera
  13. Den presenten skulle jag också velat ha! Tänk att något så "enkelt" kan vara så fint!
    Drinken såg väldigt god ut på badkanten!
    Hoppas du hittade några dynor!
    Önskar Dig en ny toppenvecka, kram Kate

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...