måndag 19 augusti 2013

Ny blogg...

Eller en till egentligen ;)

Klicka här för att komma till Laila Maria Design
Jag har för länge sedan tänkt att jag skulle skaffa en till blogg. En blogg där jag bara visar upp vad som blir till i min lilla ateljé. I framtiden kanske det utvecklas till något mer än bara en blogg... vem vet...? ;)
För en tid sedan började jag förbereda lite och så i helgen publicerade jag äntligen det första inlägget! Lite pirrigt, måste jag säga... ;) 
Den nya bloggen bär namnet LailaMariaDesign. Laila är mitt andra namn, som jag fått efter min mamma. När jag var liten så ville jag inte gärna tala om vad mitt andra förnamn var. Tyckte helt enkelt inte att det var så vackert... Nu när jag är vuxen och vet bättre så har jag kommit på att det ju faktiskt är rätt fint :) Dessutom känns det bra att bära min mammas namn! Jag gillar det! 

Välkomna att följa mig även på Laila Maria Design!

Maria

20 kommentarer:

  1. Vad kul med en blogg till! Svårt att hinna med 2 bara.... Duktig du är i din ateljé, kram Suss

    SvaraRadera
  2. Jag har en syster som heter Laila Maria, det är fint tycker jag! :)
    Ha en fin dag!
    Kram viktoria

    SvaraRadera
  3. God morgon!
    Så kul med en ny blogg! Skall genast kika in!
    Önskar dej en härlig dag!
    Kram Annika

    SvaraRadera
  4. Vad spännande och kul med en blogg till det du skapar. :)

    Kram Linda

    SvaraRadera
  5. Så spännande med en ny blogg! Jag skall genast kika in. Ha en fin dag! Kram Camilla

    SvaraRadera
  6. Hej Laila Marie! Vad kul med en till blogg. Lagt till mig på en gång så jag inget missar.
    Kram Anette
    PS Supersnygg trådrulle (eller hur var det snorrulle, minns du? Men nu har jag svenskt tangentbord så det blir rätt!)

    SvaraRadera
  7. Kul med nu blogg, där ska jag spana in som jag gör på den här med.
    Ha en bra dag
    Kram Linda

    SvaraRadera
  8. Så roligt med en ny blogg! Alltid är det svårt med namn men det är väl jättefint att ta med ditt andranamn!
    Ska kika in!

    Ha en fortsatt härlig dag!
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  9. Vad spännande! Då ska jag gå in och titta.

    Ha en toppen vecka!
    Kram Kia

    SvaraRadera
  10. Vad duktig du är och vilket fint namn! Ska gå in och kolla!
    kram Helena

    SvaraRadera
  11. Kul med en blogg till, ska titta in.
    Har du lyckat ställa in så att du kan lämna svar på andra bloggar med båda din olika blogg namn. Jag har inte lyckats ändra, har även två bloggar med det är bara Livskraft som jag kan lämna ett inlägg med.
    kram

    SvaraRadera
  12. Kul med en ny blogg. Jag tycker att det finns så många inlägg att skriva så jag skulle nog också kunna ha en till blogg.

    SvaraRadera
  13. Så roligt! Ska kika in där, gillar det du göt.
    MIn mamma heter Laila Maria:)
    Ha en fin kväll
    Kram Maria

    SvaraRadera
  14. Vad spännande...ska absolut kolla. Kram och lycka till // Anette

    SvaraRadera
  15. Åh vad spännande och vad roligt!! Du är så duktig!
    Ska jag kolla in:)

    Kram fredrika

    SvaraRadera
  16. Vad duktig du är! Grattis till din nya blogg. kram Nilla

    SvaraRadera
  17. Jättefint namn! Lycka till med nya bloggen!

    SvaraRadera
  18. Hallå där!
    Spännande.. då får jag allt ta o kika in där med då..;)
    Vilket fint namn!
    ert spabad.. åååå vill haaaaaaa!!
    det ser helt udnerbart ut.
    Kram Katarina

    SvaraRadera
  19. Hej raraste och fina Laila Maria <3

    Kommer följa din nya fina blogg. Så spännande. Vad duktig du är!!

    Stor kram
    Lotta

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...