torsdag 29 augusti 2013

Kök

Kök... 


...veckans torsdagstema, ligger mig varmt om hjärtat...

Jag har sagt det förr, att jag tokgillar vårt kök... och jag har visat er bilder förr...

Men nu vill ju Fabriken att vi visar våra kök, så här kommer det igen ;)

En hel serie bilder på vårt kök. Lite sent ute var jag, så bilderna är inte helt skärpta... 


Jag tror inte jag har beskrivit vårt kök speciellt...

Det är ett kök från danska HTH, med vita luckor i klassisk "herrgårdsstil". Handtag och knoppar är dock från ikea, eftersom jag inte hittade några hos HTH, som jag tyckte passade ;)

Vi har valt svarta vitvaror och bänkskivor, för att bryta av det vita lite. I köksön finns vår vinkyl, med två olika temperaturzoner, för röda och vita viner.


Det var vårt kök... För fler kök, tittar ni så klart in till FABRIKEN!


Maria

19 kommentarer:

  1. Du har så fint kök, förstår att du är supernöjd! Verkligen! Ska bli roligt att få tända lite lyktor hemma hos dig i september! ;-)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Superfint kök! Stort och härligt, mycket svart och vitt det gillas ju av mig ;) Blev jättebra med de nya stolarna, kram Suss

    SvaraRadera
  3. Riktigt fint kök, förstår att du tokgillar det! Svart och vitt skulle jag också vilja ha i mitt kök!
    kram viktoria

    SvaraRadera
  4. Ser härligt, smakfullt och trivsamt ut!
    Kram Helen

    SvaraRadera
  5. Såå snyggt!!! fint med svart och vitt!!

    Trevlig helg!!
    kram lisa

    SvaraRadera
  6. Älskar ert kök! Förstår att ni trivs. Jag skulle längta dit så snart jag gick därifrån ;))

    KRAM, ha en underbar helg!!

    Lotta

    SvaraRadera
  7. Förstår verkligen din kärlek! Det är galet vackert!!! Så fina bilder! :)

    SvaraRadera
  8. Tokgillar också ditt kök :) kram Diana

    SvaraRadera
  9. Riktigt snyggt kök. Jag tokgillar det också.
    ha en fab fredag.
    Kram helena

    SvaraRadera
  10. Otroligt vackert! Jättefin kombination, med en härlig lyxig känsla över allt! Gillar!!

    SvaraRadera
  11. Mmmm, vilket smakfullt kök Ni har!! Vi letar barstolar och när jag visade maken IKEAs svarta Dalfred så sa maken nej! Men nu visade jag han Ert kök, då var det helt plötsligt inte så dumt med såna barstolar!! :)
    Så vi får se vad det blir!!
    Önskar Dig en underbar fredag eftermiddag/kväll, kram Kate

    SvaraRadera
  12. Vilket fantastiskt fint och hemtrevligt kök! Vad kul med homeparty, jag kommer gärna! Bara jag kan så. Kramar Nilla

    SvaraRadera
  13. Hej min fina vän.
    Åhh vilket underbar vackert och mysigt kök ni har.
    Ni kommer att ha många mysiga höstmiddagar där tillsammans :)
    Ja men förstår du :) NICE! Knappt jag förstår det själv :)
    Stooor kram till dig min vän och ha en mysig fredagskväll.
    Jessica

    SvaraRadera
  14. Stort och vackert kök har ni. Gillar verkligen vinkylaren för vita vinner, vi har vinerna på exakt samma plats i vår köksö, det vita får vi dock ha i kylen. Synd att de som byggde vårt hus inte tänkte som ni angående vinerna:)
    Önskar dig en fin helg/
    Kram Berit

    SvaraRadera
  15. Oh la la, vilket kök! Jättekul att se det just nu för jag behöver lite inspiration och se hur andra löst planeringen. Ska kika in i Fabriken också :-) Vi planerar ett nytt kök kanske jag ska säga :-) Ha en go fredag!

    SvaraRadera
  16. Så snyggt, vi har också svart och vitt kök.
    Älskart!
    Trevlig helg
    Kram

    SvaraRadera
  17. Förstår att du trivs i ditt kök, superfint. Gillar allt...
    Fin helg till dig, kram

    SvaraRadera
  18. Supersnyggt! Är riktigt avundsjuk på ditt kök. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  19. WOW vilket läckert kök!!!
    Fattar att du trivs och är jättenöjd!
    Tack för titten :)
    Ann-Christine

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...